کد خبر: ۴۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸ 14 June 2015
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همه باید در مسیر حفظ آرمان‌های انقلاب و رهبری گام برداریم.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی ظهر امروز در نشستی که به مناسبت هماهنگی آیین شهدای هفت تیر اظهار داشت: پیروی از دستورات مقام معظم رهبری باید در تمامی موارد مورد توجه همگان باشد و با اطاعت از فرامین ایشان بسیاری از توطئه‌ها خنثی می‌شود.
وی با بیان اینکه پاسداری از اصول و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران مهمترین وظیفه همگان است افزود: با حفظ وحدت می‌توانیم در مسیر توسعه و تحقق آرمان‌های انقلاب بیش از پیش گام برداریم.
این مسئول در ادامه سخنان خود به مراسم‌های مختلف هفتم تیر در این استان اشاره کرد و افزود: برگزاری این مراسم‌ها علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هفت تیر می‌تواند فتنه دشمنان را نیز که همیشه انقلاب ما را مورد هدف قرار داده‌اند نیز برای مردم یادآوری می‌شود.
روحی‌یزدی در ادامه سخنان خود، با اشاره به فتنه سال 88 گفت: توطئه دشمنان در سال 88 یک بار دیگر تکرار شد و مدیریت مقام معظم رهبری سبب خنثی شدن این توطئه شد.
وی این فتنه را زنگ هشداری برای مردم و مسئولان دانست و افزود: دشمنان هنوز برای ضربه زدن به این انقلاب از پای ننشستند و همچنان به دنبال اجرایی کردن نقشه‌های شوم خود می‌باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار