با وجود ساعت ها عملیات در شرایط سخت
با بارش شدید باران در پنجشنبه شب و وقوع سیل در ساوجبلاغ، خسارات بسیاری به مردم وارد شد که در پی این سیل دختربچه ای نیز مفقود شده است.
کد خبر: ۴۵۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 15 July 2017
به گزارش تابناک از استان البرز، تلاش برای پیدا کردن این کودک همچنان از سوی امدادگران هلال احمر ادامه دارد اما تاکنون جستجوی این نیروها بی نتیجه مانده است.

براساس این گزارش، به دنبال بارش باران شدید، و و وقع سیل در ساوجبلاغ 25 نفر دچار حادثه شدند که با ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی حال این افراد هم اکنون مساعد است.

در این رابطه مهدی مهرور مدیرکل بحران استانداری البرز در گفتگو با خبرنگار تابناک در استان البرز طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به اخطاریه و اطلاعیه هایی که از روزهای گذشته نسبت به وقوع سیل اطلاع رسانی شده بود، در آماده باش قرار داشتیم و در پی بارش شدید باران شب پنجشنبه و طغیان رودخانه‌ها در این استان، تیم‌های امدادی به فوریت در محل‌های دچار حادثه حاضر شدند .

وی با تشریح جزئیاتی از وقوع سیل بیان کرد: براثر طغیان رودخانه کردان و تخریب پل آغشت در شهرستان ساوجبلاغ 25نفر دچار حادثه شدند که امدادرسانی لازم برای آنان صورت گرفت.

مدیرکل بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: در این حادثه همچنین یک دختر بچه مفقود شده که سه تیم امداد ونجات سیلاب استان البرز برای جستجو به شهرستان ساوجبلاغ اعزام شده اند.

به گفته مهرور به دلیل گسترده بودن حادثه سیل در ساوجبلاغ تلاش امدادگران برای ارائه خدمات به مردم سیل زده دراین منطقه همچنان ادامه دارد.

سیدحمیدطهایی استاندار البرز، ابوالقاسم پالیزگیر نیز از نزدیک محل حادثه را مورد بازدید قرار دادند.

 
 
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار