فرماندار بیله سوار مغان گفت: خشکسالی های متوالی در چند سال اخیر میزان مصرف آب در بیله سوار مغان را افزایش داده است.
کد خبر: ۴۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 10 June 2015

به گزارش ایرنا، آرام حلیم در نشستی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی اردبیل افزود: کمبود آب در مناطق محروم و روستایی این شهرستان بیشتر احساس می شود و باید در این زمینه چاره اندیشی شود.

وی گفت: جمعیت زحمت کش ما روستاییان هستند که باید قدر این قشر زحمتکش را دانست و اظهار کرد: پیش بینی می شود امسال 700 هزار تن گندم در استان اردبیل برداشت شود که 300 هزار تن آن مربوط به بیله سوار مغان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل هم در این جلسه از تشکیل گروه کنترلی و نظارتی برای جلوگیری از هدر رفتن منابع آب در مناطق روستایی غیر از شرب اشاره کرد و گفت: با فعال کردن این گروه ها تصمیم گرفتیم از انشعاب غیر مجاز جلوگیری کرده و تامین منابع آب روستایی را به نقطه پایداری برسانیم.

عباس قنبری افزود: 260 انشعاب غیرمجاز در شهرستان بیله سوار شناسایی شده که امیدواریم با همکاری فرماندار شهرستان و دادستان و نیروهای واحد مشترکین و درآمدی آب و فاضلاب روستایی بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

وی از تهیه یک دستگاه تانکر آب به مدت یک ماه برای شرکت آب و فاضلاب روستایی بیله سوار خبر داد و افزود: پس از برداشت محصولات کشاورزی در سریع ترین شکل ممکن مشکلات خط انتقال به روستای خلفلو و چند روستای همجوار و همچنین تصفیه خانه خروسلو برطرف خواهد شد.

بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار