مدیر کل تامین اجتماعی استان سمنان:
مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه ۳۲ هزار نفر در استان از این سازمان مستمری دریافت می‌کنند، گفت: این استان ۱.۲ درصد از حقوق مستمری‌بگیران کشور را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۴۵۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 12 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد اخلاقی صبح چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به مناسبت هفته تامین اجتماعی بابیان اینکه ۴۷۸ هزار نفر یعنی معادل ۷۰ درصد از مردم استان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، ابراز داشت: بالغ‌ بر ۱۱۰ هزار و ۷۰۵ نفر از این جمعیت بیمه اجباری، پنج هزار و ۹۳۶ نفر بیمه اختیاری و ۱۵۹ هزار نفر بیمه اصلی هستند.

وی با بیان اینکه معادل ۶.۷درصد یعنی حدود ۹هزار نفر از بیمه شدگان صاحبان مشاغل هستند، افزود: تعداد بیمه‌شدگان اجباری در استان نسبت به سال گذشته یک‌درصدرشد داشت که باید گفت بسیاری از افراد تحت پوشش سایر شرکت‌های بیمه نیز قرار دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه ۷۵ درصد خدمات این سازمان به صورت الکترونیک انجام می شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه دولت می کوشد تا با ارائه خدمات جدید از اتلاف وقت افراد جلوگیری کند لذا سازمان تامین اجتماعی نیز در همین راستا با الکترونیکی کردن پرونده بیمه شدگان و مستمری بگیران تلاش کرد تا نقش مهم در اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

اخلاقی با بیان اینکه سامانه ۱۴۲۰ ندای تامین آماده دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردم است، افزود:این سامانه، تامین اجتماعی را در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر یاری میکند.

وی همچنین یادآور شد: طرح اس. اس ان از جمله برنامه‌های موفقی بود که توانست با ارائه کد بیمه‌ای اقدام موثری را در ارائه خدمات انجام دهد کهبا داشتن این کد از مغایرت های اطلاعات هویتی و بیمه ای جلوگیری خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار