معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ‌خراسان جنوبی گفت: ۷۴ تعاونی فعال با اشتغال ۷۷۷ نفر و سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان فردوس فعال است.
کد خبر: ۴۵۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 04 July 2017
حسن سروری ظهر امروز در سومین کارگروه اشتغال این شهرستان با اشاره به تقویت تعاونی‌های بوم گردی در 11 شهرستان خراسان جنوبی افزود: در هر شهرستان یک تعاونی بوم‌گردی تقویت و از محل صندوق کارآفرینی امید 100 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شود.

وی تقویت تعاونی‌های فرش و صنایع دستی و نیز ساماندهی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با اولویت فارغ‌التحصیلان کشاورزی را از دیگر برنامه‌های اولویت دار در سال جاری عنوان کرد.

مدیر امور تعاون، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ خراسان جنوبی گفت: طرح تعاون روستا در یک هزار روستای کشور اجرا می‌شود.

سروری اظهار داشت: از محل منابع ارزان قیمت و سرمایه‌گذاری اهالی روستا در صورت معرفی طرح، واحدهای تولیدی صنعتی یا بنگاه‌های خرد ایجاد و از محل منابع ارزان قیمت به این واحدها تسهیلات ارزان قیمت اعطاء می‌شود.

مدیر امور تعاون، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از اجرای طرح تعاون روستا در 30 روستای این استان خبر داد.

مهدی ابراهیمی فرماندار فردوس گفت: یکی از ظرفیت‌های شهرستان فردوس، گردشگری است که باید با سرمایه‌گذاری در این حوزه، به دنبال اشتغالزایی باشیم.

حمیدرضا صولتی رئیس تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس تعهد اشتغال شهرستان فردوس در سال جاری را 656 نفر اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال بیش از 18 درصد تعهد اشتغال شهرستان فردوس، محقق شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار