با وجود اعتراض خانواده شهدا
فرماندار ساوجبلاغ نیز در جلسه تودیع و معارفه، به نوعی دلگیری خود را از این تغییر نشان داد و طی سخنانی گفت: به حق دهقان آزاد فردی شایسته و پرتوان در انجام ماموریت های مختلف بود.
کد خبر: ۴۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 07 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: در آخرین روزهای اردیبهشت ماه و در حالی که مردم البرز خود را برای تعطیلات آخر هفته آماده می‌کردند، ناگهان خبری مبنی بر اینکه سید حمید طهایی استاندار البرز با صدور حکمی عیسی قبادی را به عنوان معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ منصوب کرده، منتشر شد.
پیش از این محسن دهقان آزاد این مسئولیت را بر عهده داشت و سال‌ها در این سمت فعالیت می‌کرد.
در همان زمان تابناک البرز گزارشی را منتشر کرد و نوشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ از این تغییر خبر داشته، اما گزینه دیگری را به استانداری البرز معرفی و مخالفت خود را با حضور قبادی به اطلاع استاندار البرز و مشاوران وی که گفته می‌شود کمیته انتصابات در البرز را هدایت می‌کنند، از جمله سید محمد حسن موسوی مشاور عالی استاندار البرز رسانده است.
با این وجود استاندار البرز بدون اطلاع فرماندار ساوجبلاغ، حکم معاون وی را صادر کرد.
به دنبال این انتصاب، تعدادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ساکن شهرستان ساوجبلاغ نامه‌ای را خطاب به استاندار البرز تهیه کرده‌ و در آن به نقش مشاوران استاندار در انتصاب‌های اخیر به ویژه عزل محسن دهقان آزاد انتقاد شده است.
با وجود اعتراض و انتقاد جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، این انتصاب انجام و روز گذشته جلسه تودیع و معارفه برگزار شد.
این اعتراضات موجب شد که از خبرنگاران برای حضور در جلسه دعوت نشود.
بر اساس گزارشی که پرتال رسمی فرمانداری ساوجبلاغ منتشر کرده، ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ در جلسه تودیع و معارفه، به نوعی دلگیری خود را از این تغییر نشان داد و طی سخنانی از خدمات و زحمات دهقان آزاد در طول تصدی مسئولیت معاونت برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قدر دانی کرد و گفت: به حق ایشان فرد شایسته و پرتوان در انجام ماموریت های مختلف بودند و در این زمان کم نمی‌شود از شاخص‌ها و خصوصیات فردی ایشان صحبت کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار