نماینده سابق مردم دامغان در مجلس:
نماینده سابق مردم دامغان در مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید پروژه‌های نیمه‌کاره کشور را تا پایان دولت دوازدهم تکمیل کند، گفت: دولت دوازدهم باید جوان‌ شود و وزرای صنعت و معدن و علوم تغییر کنند.
کد خبر: ۴۳۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 30 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، عبدالرحمان رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره لزوم ورود عملی دولت به بحث تحقق وعده‌های خود به مردم اظهار کرد: هشت سال فرصتی مناسب برای تحقق وعده‌های داده‌شده به مردم و ارائه پاسخی مناسب به مطالبات جامعه است.

وی ادامه داد: حجم کار دولت سنگین است و این مهم بر کسی پوشیده نیست؛ ولی هشت سال فرصتی مناسب برای تحقق وعده‌های دولت به مردم است.

نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه طی هشت سال دیگر وعده‌ها در حوزه اشتغال، رونق اقتصادی و معیشت مردم باید عملی شود و این انتظار بی‌جایی از رئیس‌جمهور نیست، با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم باید پروژه‌های نیمه‌کاره کشور را تمام کند، تصریح کرد: دولت برای تحقق این مهم فاکتورها و معیارهای مهمی نیاز دارد.

رستمیان با بیان اینکه رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم باید هدف‌گذاری و زمان‌بندی‌های مشخصی در جهت رفع مشکلات کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت مردم داشته باشد، اضافه کرد: باید در چهار ساله دوم ریاست جمهوری روحانی اتمام طرح‌ها را شاهد باشیم.

نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید در چهار سال دوم دولت روحانی طرح‌های نیمه‌تمامی باقی بماند و پرونده آن‌ها بسته نشود، با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور باید در بدنه دولت دوازدهم در چند وزارتخانه تغییرات اساسی ایجاد کند، تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید در این مسیر برای نوسازی بدنه دولت اقدامات لازم را انجام دهد.

رستمیان تغییر و تحول مدیریتی در وزارتخانه‌هایی مانند صنعت، معدن و تجارت و علوم، تحقیقات و فناوری را لازم و ضروری دانست و اضافه کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه دولت دوازدهم باید نسبت به دولت یازدهم جوان‌تر باشد و سن مدیریتی دولت جوان‌تر شود، تصریح کرد: رئیس‌جمهور در این راستا قول‌هایی داده است که امیدواریم به آن عمل کند.

نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید این تغییرات را در تعداد دیگری از وزارتخانه‌ها هم شاهد باشیم، اظهار کرد: سن مدیریتی در دولت دوازدهم باید جوان‌تر از قبل باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار