رئيس پليس آگاهي استان از انهدام باند سارقان خودرو و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ 16 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميري" در تشريح اين خبر گفت: به دنبال افزايش سرقت خودرو در سطح شهر کرمانشاه طی ماه هاي گذشته، پرونده هاي واصله در اين خصوص جهت ادامه تحقيقات به اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی ارجاع داده شد و مراتب شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار كارآگاهان اين اداره قرار گرفت. 

وي افزود: با تحقيقات همه جانبه و تکميلي، یکي از سارقان سابقه دار كه در انجام سرقت هاي اخير نقش داشته است شناسايي و با انجام کار اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت هاي مستمر مخفيگاه وي مشخص شد، لذا پس از اطمينان از حضور وي، با اخذ مجوز قضائي در يک عمليات منسجم و غافلگيرانه متهم دستگير و به مقر پليس آگاهي انتقال یافت.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم طی تحقيقات فني و پليسي تيم پي جويي پرونده به 10 مورد سرقت خودرو با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد، لذا مخفيگاه همدستان وي نیز شناسايي و طی دو عملیات جداگانه دستگیر شدند.

رئيس پليس آگاهي استان خاطرنشان كرد: سارقان در تحقیقات تکمیلی اعتراف کردند که اموال مسروقه را به شخصي در سطح شهر به فروش رسانده اند که در اين راستا شخص مالخر دستگير و به خريد خودروهاي مسروقه از متهمان معترف شد. 

سرهنگ اميري در خاتمه افزود: با راهنمايي متهمان محل هاي سرقت بازسازي و تمامی مالباختگان شناسايي شدند، همچنین متهمان جهت تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار