افزایش انتقاد به برخی مدیران البرزی
کنگره شهدا بازی نیست که مسئولان نخواهد در جلسات ستاد اجرایی شرکت کنند و بگویند کار داریم. هر مسئولی که به پست و مقامی رسیده، از برکت خون شهدا و امام شهیدان (ره) است.
کد خبر: ۴۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 02 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: هشتم اردیبهشت ماه سال جاری و پس از پایان جلسه برنامه‌ریزی کنگره سرداران و شهدای استان البرز که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد، رسانه‌های البرزی مجبور به انتشار انتقادهای صریح آیت‌الله سید محمد مهدی حسینی همدانی از برخی مسئولان البرزی شدند.
وی در این جلسه با اشاره به عدم حضور برخی از مسئولان استان که عضو ستاد اجرایی کنگره بودند، گفته بود: کسانی که به هر دلیل باید در این ستاد حضور می‌یافتند و حاضر نشدند، باید گفت که عذرشان هر چه بوده، قبول نیست.  ما هر چه داریم از شهدا داریم و عدم حضور مدیران اجرایی عضو ستاد، قابل قبول نیست و باید پاسخگو باشند.
خطیب جمعه شهرستان کرج تاکید کرده بود که  کنگره شهدا بازی نیست که مسئولان نخواهد در جلسات ستاد اجرایی شرکت کنند و بگویند کار داریم. هر مسئولی که به پست و مقامی رسیده است، از برکت خون شهدا و امام شهیدان (ره) بوده و اگر شهدا و امام شهیدان (ره) ایثار و فداکاری آنها نبود، امروز این افراد به پست و مقام نمی‌رسیدند.
حسینی همدانی در جلسه فوق گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه است، من نمی‌خواهم دست روی کارهای خلافی که برخی از مسئولان انجام دادند، بگذارم و مسئولان کاری نکنند که حرف‌های ما گفته شود.
حال یک ماه پس از این انتقادهای صریح، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز نیز گلایه‌های مشابهی را مطرح کرده است.
در گزارشی که خبرگزاری تسنیم منتشر کرده، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد حسین روحی یزدی در مراسم ستاد ارتحال امام‌ خمینی (ره) که روز دوشنبه در محل استانداری البرز برگزار شد، با انتقاد از عدم حضور برخی از مدیران البرزی در جلسه فوق گفته است: امام‌خمینی(ره) از جایگاه ویژه‌ای در بین مردم برخوردار است. به همان اندازه که پیامبر اکرم(ص) برای عالم اسلام اهمیت دارد نقش حضرت امام نیز برای انقلاب اسلامی بدین گونه است. نباید در راستای معرفی شخصیت والای امام کوتاهی کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه برنامه سالگرد رحلت امام(ره) امسال از ویژگی خاصی برخوردار است چرا که در سال‌های آتی این مهم در ماه مبارک رمضان واقع می‌شود، خاطرنشان کرد: عدم حضور اعضای ستاد در این جلسه قابل قبول نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار