فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از توقیف یکدستگاه خودرو وانت پیکان با خلافی 12 میلیون و 200 هزار ریال خبر داد.
کد خبر: ۴۲۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 13 May 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "ابوالقاسم ایمانپور "ظهار داشت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سیروان یکدستگاه خودرو وانت پیکان را به علت ارتکاب تخلفات متعدد و عدم پرداخت جریمه های معوقه در سطح شهر لومار توقیف کردند .

وی ادامه داد:بر اساس قانون خودروهایی که خلافی آن ها بالغ بر 10 میلیون ریال باشد توقیف و تا پرداخت کامل جریمه معوقه در پارکینگ می مانند.

توقیف31 دستگاه موتورسیکلت متخلف در ایلام

رییس پلیس راه ایلام از توقیف تعداد 31 دستگاه موتورسیکلت متخلف در 3 روز گذشته خبر داد.  

به  گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "رضا همتی زاده " گفت : طرح عملیاتی توقیف موتور سیکلت سواران متخلف در 3 روز گذشته  توسط گشت ویژه عملیات ترافیکی این پلیس به اجرا گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح   تعداد 31 دستگاه موتور سیکلت به علت تخطی از مقررات و عدم استفاده از کلاه ایمنی  ضمن اعمال قانون و معرفی به مرجع قضایی ،توقیف و روانه پارکینگ شدند .

سرهنگ همتی زاده با تاکید بر لزوم استفاده از کلاه ایمنی برای راکبین و سرنشینان راکبین موتورسیکلت سوار ؛ خستگی ، کم شدن آب بدن ، استعمال مواد مخدر و نوشیدنی های غیر مجاز ، قرار گرفتن در معرض دود  و استفاده از موبایل در حین رانندگی  را از مهمترین عوامل موثر بر عدم تمرکز رانندگان عنوان کرد.

استفاده از کلاه ایمنی ، عدم سوار کردن بیش از یک نفر بر ترک موتور ، اجتناب از سوار شدن بر موتورسیکلت بدون کلاه ایمنی ، استفاده از دستکش ، کفش و سایر پوشش های محافظ و پرهیز از  هرگونه حرکات نمایشی از توصیه های رئیس پلیس راه ایلام به راکبان و سرنشینان موتورسیکلت بود.

وی گفت : هیچ قیمتی برای سلامتی نمی توان گذاشت ولی حفاظت از آن ارزان تر است پس کلاه ایمنی مهمترین عامل بازدارنده ناشی از تصادفات می باشد از آن به نحو درست استفاده کنیم تا دچار آسیب نشویم . /م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار