مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان:
مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان گفت: در سال گذشته ۲۰۰واحد مسکونی با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال ساخته و تحویل ۲۰۰ خانواده نیازمند استان شد.
کد خبر: ۴۲۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 10 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، مصطفی اکبری صبح چهارشنبه در نشستی با مدیران کمیته امداد استان سمنان به میزبانی این اداره کل، ضمن بیان اینکه تامین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت های مهم کمیته امداد است، بیان داشت: این نهاد با هدف کمک به تامین مسکن نیازمندان، طرح رضوان را اجرایی کرده که خوشبختانه در سال گذشته به واگذاری ۲۰۰ واحد ساختمانی منجر شد.

افتتاح مسکن مهر

وی افزود: کمیته امداد به نوبه خود برای کمک به محرومان، به وضعیت مسکن این گروه رسیدگی بیشتری می‌کند لیکن برای خرید، احداث و واگذاری مسکن به خانوار نیازمند استان ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان، گفت: در سال ۹۵، ۱۶۳ واحد مسکونی شهری و ۳۷ واحد مسکونی روستایی برای خانواده های نیازمند استان خریداری و احداث شده است.

اکبری تاکید کرد: در مدت مشابه سال ۹۴، ۲۱۸ واحد مسکونی شامل ۱۲۲ واحد شهری و ۹۶ واحد روستایی با اعتبار۳۳ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال برای خانواده‌های تحت پوشش و افراد نیازمند فاقد مسکن، خریداری و احداث شده بود.

وی با اعلام اینکه تعمیر، مقام سازی و احداث حمام و سرویس بهداشتی از دیگر خدمات این نهاد به خانواده‌های تحت پوشش است، گفت: طی سال گذشته، ۶۳۵ واحد مسکونی مددجویی با اعتبار سه میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال، تعمیر، تکمیل و بازسازی شده است.

مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه طی سال ۹۴، ۶۱۴ واحد مسکونی مددجویی و فضاهای جانبی آنها تعمیر و بازسازی شده است، افزود: برای این امر که از اهمیت بسیاری برخوردار است، بیش از چهار میلیارد و ۲۱۹ میلیون ریال هزینه شده است.

اکبری با تاکید بر اینکه ارتقاء سطح کیفی ساختمان‌ها، رعایت اصول فنی، تهیه نقشه مناسب و نظارت دقیق بر مراحل ساخت منازل مددجویی از جمله مواردی است که با دقت اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان یکی از مهم ترین دغدغه‌های این نهاد است تا یکایک خانواده‌های فاقد مسکن مناسب از سرپناهی مستحکم و مقاوم بهره‌مند شوند.

وی گفت: نیازسنجی، اولویت‌بندی و تعیین استحقاق برای ارائه تمامی خدمات به خانواده‌های تحت حمایت و افراد نیازمند فاقد مسکن به عهده حوزه حمایت و سلامت این نهاد انجام می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار