جنجال‌آفرینی چهره سیاسی نزدیک به روحانی در مهدی‌شهر
سخنرانی تبلیغاتی حجت‌الاسلام مرتضی مداح، چهره سیاسی نزدیک به روحانی در آیین گرامیداشت هفته معلم در مهدی‌شهر سبب اعتراض فرهنگیان شد.
کد خبر: ۴۲۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸ 08 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیین گرامیداشت هفته معلم امسال با حاشیه‌های جالب‌توجهی در مهدی‌شهر همراه بود؛ دعوت از سخنران حامی سرسخت دولت برای حضور و نطق در این مراسم یکی از نکات جالب‌توجه این مراسم بود که گلایه‌هایی را به همراه داشت.

حجت‌الاسلام مرتضی مداح، چهره سیاسی نزدیک به روحانی در این آیین که پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی تفریحی کلاهدوز شهمیرزاد و برای قدردانی از زحمات یک ساله فرهنگیان شهرستان مهدی‌شهر برگزار شده بود، سخنانی در حمایت از دولت حسن روحانی و لزوم رأی دادن همه مردم به وی بر زبان آورد.

این سخنان در حالی بیان شد که مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس، فرماندار شهرستان مهدی‌شهر و شماری از مدیران نیز در این نشست حضور داشتند.

این اقدام در حالی انجام می‌شود که مدیران دولتی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از حضور در برنامه‌های تبلیغاتی و حمایت از نامزدی خاص در انتخابات، آن هم در ساعت اداری و مراسم رسمی که با هزینه بیت‌المال برگزار شده است، منع شده‌اند.

حجت‌الاسلام مرتضی مداح، چهره سیاسی نزدیک به روحانی در این آیین گفته است: «بالاخره انتخابات مهم است؛ به‌خصوص انتخابات ریاست جمهوری و این خطه هم افتخار دارد که به دولت تدبیر و امید چهار سال فرصت کار داده است».

وی تصریح کرد: «ان‌شاءالله مردم چهار سال بعدی هم باقیمانده کارها و کارهای بعدی را به او بسپارند؛ چراکه روحانی فرزند این خطه است و قطعاً پشیمان نخواهید شد».

این چهره سیاسی می‌گوید: «دولت روحانی معیارها و ملاک‌هایی دارد؛ نسبت به دیگر عزیزان که همه دوست ما هستند، بسیار برتری دارد و ان‌شاءالله در روز 29 اردیبهشت به تکلیف خودمان عمل و فرزند این خطه را پشتیبانی کنیم و با آرای بالا او را مجدداً بر کرسی قوه مجریه بنشنانیم؛ به امید آن روز».

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار