رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد
در کهگیلویه و بویراحمد معمولا تخلفات انتخاباتی به شیوه های مختلف مشاهده می شود اما چندان مورد توجه قرار نمی گیرند. بر همین اساس رئیس کل دادگستری استان در این خصوص هشدار داده و به برخی مصداق های این تخلفات هم اشاره کرده است.
کد خبر: ۴۱۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 05 May 2017
یکی از مواردی که همواره در چند ماهه ی مانده به انتخابات مورد توجه بوده است ، بحث تخلفات انتخاباتی است که گاها مشاهده می شود و البته مسئولین رسد ، پیگیری و برخورد به شیوه های مختلف آن ها را مدیریت می کنند.
در کهگیلویه و بویراحمد معمولا اینگونه تخلفات به شیوه های مختلف مشاهده می شود اما چندان مورد توجه قرار نمی گیرند. بر همین اساس رئیس کل دادگستری استان در این خصوص هشدار داده و به برخی مصداق های این تخلفات هم اشاره کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام مزارعی ، نصب تصویر برخی سیاسیون در محل ستادهای انتخاباتی کاندیداها را بر اساس قانون تخلف اعلام کرده و از برخورد با متخلفان خبر داده است.
رئیس کل دادگستری استان در دومین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی با بیان اینکه گفتار و یا تصویر رئیس جمهور سابق یا اسبق در محل ستاد های انتخاباتی طبق مصوبه ستاد مرکزی غیر قانونی است اضافه کرد :توجه به قانون به سلامت بیشتر انتخابات کمک می کند.
حجت الاسلام مزارعی در ادامه افزود : در مقابل سوء استفاده ها از ظرفیت های عمومی به نفع یا علیه نامزد های انتخاباتی برخورد قانونی می شود.
بالاترین مسئول قضایی استان ضرورت اهتمام ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی برای جلوگیری از مباحثی که منجر به اغتشاشات و دو دستگی و نا امنی می شود را یادآور شد وگفت: به این منظور کمیته ای برای مدیریت قضایی تبلیغات در فضای مجازی وستاد های تبلیغاتی ایجاد می شود.
خبرگزاری صدا و سیما از قول مزارعی به سلامت انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور گذشته اشاره کرد و نوشت : کهگیلویه و بویراحمد از توان بالایی برای برگزاری بدون حاشیه و امن انتخابات برخوردار است.
رئیس کل دادگستری استان حاشیه سازی برای نا امن کردن فضای انتخابات را در ردیف اقدام مجرمانه خواند و افزود:کسانی که زمینه ی ارتکاب جرم را فراهم کنند به مراجع قانونی وقضایی معرفی می شوند.
وی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن سلامت انتخابات اشاره کرد و افزود: سازمان بازرسی استان بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی، فضای تبلیغی ستاد ها را رصد می کند.
وی همچنین به همزمانی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا استان اشاره کرد و گفت: باید با ایجاد بستری شایسته زمینه ی حضور مردم برای حضور افراد لایق در تصمیم گیری های کلان و شهر و روستا را فراهم کرد.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
با این تفاسیر تصویر و گفتار احمدی‌نژاد،خاتمی و هاشمی رفسنجانی چون منصبی ندارند تخلف است
ستاد دکتر روحانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
مسئول تابناک عزیز لطفا در قالب خبر درج نتمایید

آبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
صد حیف و دریغ و افسوس ایخرم سی ملتی که ایشا باید باگاز انبر تصمیم سیشون بگریت ننگ بر این اوضاع و احوال
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
خاتمی 22 میلیون رای اورد. کسانی که به ایشون رای دادند هنوز هم قلبا ایشون رو دوست دارند. این کارها باعث ایجاد عقده می شود. لطفا توجه کنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار