فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از انهدام باند سارقان خودرو و منزل خبر داد و گفت: این باند سه نفره در پوشش خانواده اقدام به سرقت می کردند.
کد خبر: ۴۱۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 03 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "حسین براری"، بیان کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت خودرو، محتویات داخل خودرو  و منزل موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس این شهرستان قرار گرفت و ماموران اقدامات فني و طرح هاي اطلاعاتي خود را در راستاي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز کردند.

وی افزود: در این راستا قرارگاه عملياتي با حضور اعضاي تيم عمليات شهرستان برگزار و در بررسي از سرنخ هاي به دست آمده در سرقت ها مشخص شد كه تمامي آنها تقريباً به يك شيوه و توسط باندي از سارقان حرفه اي انجام شده است.

اين مقام انتظامي ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت های محسوس و نامحسوس و استفاده از سایر نیروهای انتظامی شهرستان یکی از سارقان شناسایی و حین سرقت خودرو دستگیر شد.

سرهنگ براری تصریح کرد: این سارق 26 ساله ساکن یکی از شهرستانهای همجوار و دارای هشت مورد سابقه سرقت و حمل مواد مخدر است که در بازجویی های پلیس به انجام سرقت ها با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد، لذا پس از شناسایی محل اختفای سارقان، با هماهنگی مقام قضائی آنان نیز طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: زن و مرد دستگیر شده از سارقان سابقه دار هستند که تحت عنوان خانواده با خودروهای سرقتی اقدام به سرقت خودرو، محتویات داخل خودرو و منازل می کردند، همچنین در بازرسی از مخفیگاه آنها مقدار 40 گرم مواد مخدر از نوع هرویین نیز کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: اعضای این باند تاکنون به سرقت دو دستگاه خودروی پراید، 13 مورد وسایل داخل خودرو و قطعات خودرو و سه مورد منزل از کنگاور و دیگر شهرستان های همجوار اعتراف کرده اند، لذا ضمن شناسایی مالباختگان، اموال سرقتی به آنان عودت داده شد و پرونده قضائی نیز در این زمینه تشکیل و در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار