فرمانده نیروی انتظامی البرز:
پیش از آغاز سال جدید در طرح پاکسازی مناطق آلوده استان چندین واحد مسکونی در خط چهارحصار تخریب شد.
کد خبر: ۴۰۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ 08 April 2017






















به گزارش تابناک البرز؛ بخشعلی کامرانی صالح، فرمانده نیروی انتظامی البرزگفت: تخریب تمامی این واحدها با هماهنگی و دستور مقام قاضی صورت‌گرفته است.
کامرانی صالح افزود: درخط چهارحصار بیشتر خانه‌ها بدون مجوز و در اراضی ملی ساخته شده اند و به صورت قانونی باید تخریب شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: هرچند دراین منطقه افراد زیادی هستندکه سالم و از راه حلال نان خود و خانواده خود را درمی‌آورند ولی واقعیت است برخی ساکنان این خانه ها نیز به خرید و فروش مواد مخدر مشغول هستند.

وی اضافه‌کرد: پلیس برای شناسایی این مجرمان چندین ماه تحقیق و بررسی انجام داده و لیستی از آنها تهیه و در اختیار مقامات قضایی قرار داده است.

فرمانده نیروی انتظامی البرز با اشاره به اینکه خانه‌هایی‌که ساکنان آنها مواد مخدر خرید و فروش می‌کنند درچند مرحله تخریب می‌شوند،گفت:  تاکنون تعدادی از این خانه ها تخریب شده و برخی دیگر نیز علامت‌گذاری شده‌اند تا در زمان مشخص شده تخریب شوند.
سردارکامرانی صالح ابرازکرد: برخی از این خانه‌ها اجاره‌ای هستند و ممکن است صاحب خانه فرد شریفی باشد ولی واحدش را به افراد غیرموجه‌کرایه داده باشد به همین دلیل مهلتی برای این افراد تعیین شده تا خانه خود را از دست مجرمان دربیاورند.
این مسئول افزود: اگر صاحب خانه به هشدار پلیس دراین خصوص توجه نکند چاره ای جز تخریب منزل باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: پلیس در این طرح تنها خانه‎هایی را تخریب می‌کندکه پاتوق توزیع کنندگان مواد مخدرهستند.

سردار کامرانی صالح گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده تنها به حصار محدود نیست و در سایر مناطق پرخطر استان نیز اجرایی می‌شود.
وی افزود: این طرح محدود به ایام خاصی از سال نیست و در طول سال به طور مستمر اجرایی خواهد شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار