به ریاست پیام مشاور امور ایثارگران استاندار:
نخستین جلسه هماهنگی کمیته اجلاس ایثارگران استان آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱ 05 April 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:نخستین جلسه هماهنگی کمیته اجلاس ایثارگران کنگره ملی 12 هزار شهید استان صبح امروز به ریاست علی پیام مشاور استاندار در امور ایثارگران و با حضور سایر اعضای کمیته در محل استانداری برگزار شد.

مشاور ایثارگران استاندار در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون جانفشانی و رشادت های شهدا و ایثارگران است که با فداکاری، شجاعت و ازخودگذشتگی از کیان انقلاب اسلامی صیانت نمودند؛ فلذا وظیفه ماست که ضمن تداوم راه شهدا و آرمان های والای آنان، در جهت تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بیش از پیش تلاش کنیم و گام برداریم.

وی در رابطه با برگزاری اجلاس ایثارگران استان نیز گفت: این اجلاسیه با حضور جامعه ایثارگران پیش از برگزاری کنگره ملی 12 هزار شهید استان برگزار می شود که طی این مراسم از خدمات، رشادت ها و ایستادگی های ایثارگران تجلیل بعمل خواهد آمد.


پیام همچنین از پیگیری برای تکمیل بانک اطلاعاتی ایثارگران استان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با کمک و مشارکت تمامی دستگاهها و سازمان ها در استان، بانک اطلاعاتی ایثارگران استان را تکمیل و بروزرسانی کنیم.

در این جلسه، اعضای کمیته نیز پیشنهادات و برنامه های خود را برای برگزاری هرچه بهتر اجلاسیه ایثارگران استان مطرح نمودند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار