در حالی که روزهای پایانی سال را می گذاریم و بیشتر خانواده ها خودشان را برای نوروز آماده می کنند بازار ها گرمتر می شوند و تعداد زیادی از شهروندان را می بینیم که برای خرید پوشاک، کیف و کفش و .... به بازار ها آمده اند .
کد خبر: ۳۹۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲ 12 March 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ در آستانه عید نوروز بازار خرید و فروش بسیار گرم است و تعداد زیادی از خانواده هابرای خرید پوشاک و لباس ،کیف و کفش به بازار می آیند.

اما وقتی از مردم درباره قیمت ها احوال را جویا می شویم  گزارش ها حاکی از نارضایتی مردم از قیمت محصولات است مردمی که برای خرید عید به بازار آمده اند از قیمتهای بالای پوشاک،کیف ، کفش و...ناراضی هستند و این گرانی باعث می شود بیشتر افراد به جای خرید در شهرستان به استانهاو شهرستانهای  همجوار از حمله اهواز،دزفول و یا شوش بروند چون قیمت در آنجا بسیار منصفانه تر است.


کرمی یکی از شهروندان آبدانانی به خبرنگار آبدانان خبر گفت:قیمت اجناس و بخصوص پوشاک در اینجا خیلی بالا است و با وضیعت ضعیف اقتصادی مردم آبدانان هم سنخی ندارد.


وی افزود:قیمت بعضی از لباس ها از یک مغازه تا مغازه ای مجاور بسیار متفاوت است بطوریکه اگر  اختلاف قیمت برای خرید یک لباس تا بیست هزار نتومان هم می رسد.

یکی دیگر از همشریان اظهار داشت: من با وجودی که حداقل نیمی از بازار را گشتم ولی تاکنون نتوانستم شلواری کمتر از 40 هزار برای دخترم پیدا کنم.انواده ای که درآمد کمی دارد با این قیمتها واقعا چگونه می تواند برای عید با خرید لباس دل فرزندانش را شاد کند؟

این خانم اضافه کرد: متاسفانه اکنون در بازار قیمتها و نرخ ها کاملا سلیقه ای است و هر کسی هر قیمتی  که بخواهد جنسش را می فروشد.


هرچند، نظارت اکیپی اصناف شهرستان  با همکاری تعزیرات حکومتی طرحی را در قالب ستاد تسهیلات نوروزی بر بازرار نظارت می کند اما انگارهیچ نظارتی بر این  واحدهای صنفی اعمال نمی شود./م

 آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار