چند روز قبل بود که برای پیگیری دو مورد از پیام ها و مطالبات مردمی با شهردار شیروان تماس گرفتم.
کد خبر: ۳۹۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 08 March 2017
چند روز قبل بود که برای پیگیری دو مورد از پیام ها و مطالبات مردمی با شهردار شیروان تماس گرفتم. یکی از موارد مربوط به اصلاح دست اندازها و چاله های خیابان های اصلی بود و پیرو گزارشی که حدود دو هفته قبل در روزنامه منتشر کرده بودیم. هر چند طبق پاسخ و قول شهردار در آن گزارش، اقدامات از دو روز بعد از چاپ گزارش آغاز شد اما در قسمتی از یکی از پرترددترین معابر اصلی شیروان (خیابان امام رضا (ع)، روبروی اداره برق) همچنان تا روز شنبه هفته جاری وضعیت نامناسب آسفالت وجود داشت که شهردار البته توضیحاتی بابت تاخیر در اقدام برای لکه گیری آن ارائه داد اما با این حال و با توجه به پرتردد بودن مسیر قول اقدام برای اصلاح آن را در اسرع وقت داد که صبح روز بعد که از آن مسیر گذشتم مشاهده کردم لکه گیری معبر انجام شده است.
مورد دوم نیز مربوط به اصلاح قسمتی از پیاده روی حاشیه میدان انقلاب شیروان در ابتدای خیابان سعدی بود که به دلیل اختلاف چند سانتی متری سازه بتنی با سطح پیاده رو برای نصب تلویزیون شهری و صندوق صدقات ایجاد شده بود و باعث بروز مشکلاتی در رفت و آمد شهروندان می شد. این مورد را نیز هر چند، چندی پیش به یکی از معاونت های‌ شهرداری شیروان انعکاس داده بودم و اتفاق مثبتی با وجود قول وی رخ نداده بود اما بعد از تماس با شهردار عصر همان روز شاهد اقدام عملی واحد مربوطه و اصلاح آن معبر بودم.
 هر چند مشکلات در شهر زیاد است؛ مشکلاتی که بسیاری از آنها در طول سال در روزنامه خراسان شمالی در قالب گزارش های گوناگون به چاپ می رسد اما  پیگیری این گونه مشکلات جای تقدیر دارد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار