رئیس هیأت فوتبال خراسان شمالی از پیگیری برای اختصاص امتیاز تیم استان در لیگ دسته دوم فوتبال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹ 13 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسین جعفرزاده از دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال ایران خبر داد و اظهار کرد: برای پیگیری اختصاص امتیاز تیم فوتبال استان در لیگ دسته دوم، همراه با دکتر شهریاری نماینده منتخب ۶ شهرستان خراسان شمالی با تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیدار و موضوع را پیگیری کردیم.

وی افزود: رئیس فدراسیون فوتبال کشور نیز موافق اعطای این امتیاز بود اما لازمه آن را تامین حمایت های مالی از این تیم دانست تا مشکلاتی از این دست برای تیم وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: قرار بر این شد که رایزنی های لازم در استان با صنایع و سایر بخش ها توسط شهریاری نماینده منتخب مردم استان در مجلس شورای اسلامی انجام شود تا پس از حصول نتیجه، اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.

رئیس هیأت فوتبال خراسان شمالی گفت: موضوع مالی، چالش اصلی تیم داری در خراسان شمالی است و علی رغم اینکه در سایر استان های کشور شاهد تیم داری صنایع و توجه به ورزش در قالب مسئولیت های اجتماعی صنایع هستیم، اما در خراسان شمالی چنین نگاهی وجود ندارد و ورزش از نگاه صنایع و بنگاه های بزرگ اقتصادی در حاشیه قرار دارد.

وی ادامه داد: برای تامین منابع مالی این تیم در بخش های مختلف حدودا به صورت میانگین سالانه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا دغدغه مالی برای برنامه های تیم در لیگ دسته ۲ به خوبی اجرا شود.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار