به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد
خطیب جمعه شهرستان کرج تاکید کرد: وحدت و یکپارچگی و پیروی بی‌چون و چرا از امر ولی‌فقیه در برابر دشمن عامل این فتح بزرگ شد.
کد خبر: ۳۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰ 24 May 2015
صبحگاه نیروهای مسلح استان البرز در جوار امام زاده محمد (ع) با حضور گردان‌هایی از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و همچنین با حضور خانواده‌های شهدا برگزار شد.
در این مراسم نماینده ولی فقیه در البرز، استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین استان، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی استان و همچنین نماینده ولی فقیه در سپاه البرز حضور داشتند.
امام جمعه کرج در این مراسم ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و همچنین سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: غلبه نیروی بزرگ ایمان بر کفر، فساد و ظلم بزرگترین دستاورد این روز تاریخی است.
حسینی همدانی افزود: در آن شرایط حساس و سخت که کشور در محاصره اقتصادی و نظامی دشمن بعثی قرار گرفته بود رزمندگان شجاع ایران اسلامی با ایمان و تمسک به روحیه شهادت‌طلبی در برابر دشمن قدار ایستادند.
خطیب جمعه شهرستان کرج خاطرنشان کرد: وحدت و یکپارچگی و پیروی بی‌چون و چرا از امر ولی‌فقیه در برابر دشمن عامل این فتح بزرگ شد.
نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: رزمندگان سپاه اسلام با عشق و محبت به اهل بیت(ع) در برابر دشمن جنایتکار مقاومت کرده و فتح‌الفتوحی مانند آزادی خرمشهر را خلق کردند.
وی همچنین از رشادتهای رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس یاد کرد و گفت: رزمندگان اسلام و مردم دلیر خرمشهر با ایستادگی در مقابل رژیم بعثی باعث فتح خرمشهر و آزادسازی این شهر از دست عراقی‌های متجاوز شدند.
این مقام مسئول در ادامه به شرایط حساس ایران در منطقه و دنیا اشاره کرد و افزود: از ابتدای خلقت تا کنون جبهه‌های حق علیه باطل وجود داشته است،دشمن در یمن مردم را هدف گلوله قرار داده است ما در برابر این ظلم ساکت نخواهیم نشست.
امام جمعه کرج سکوت برخی کشورها در مقابل جنایات عربستان در یمن را مایه ننگ جامعه بشریت خواند و گفت: استکبار جهانی می‌خواهد امنیت کشورهای اسلامی را با جنگ به خطر بیاندازد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: در مذاکرات به تعهدات خود پایبند هستیم اما طرف مقابل گستاخ‌تر شده است و ما را از جنگ می‌ترساند.
نماینده ولی فقیه در البرز تصریح کرد: اگر اجازه دهیم طرف مقابل در روند مذاکرات هسته‌ای به ما گستاخی کند به دستورات اسلام عمل نکرده‌ایم چون اسلام اجازه ظلم نداده و منزوی شدن نداده است.
وی در پایان با بیان اینکه با قدرت بالای دفاعی کشور مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان خواهیم ایستاد، گفت: امروز بار دیگر در سالروز فتح خرمشهر با هم پیمانی منسجم می‌بندیم که در کنار دولت و ملت خواهیم ماند و دفاع خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار