اعتراف معاون رئیس جمهور به مشکلات البرز
محمد باقر نوبخت گفت: مسئولان و مدیران در دستگاه‌های مختلف باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده و برای توسعه امور مختلف تلاش خود را دو چندان کنند.
کد خبر: ۳۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴ 21 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: محمدباقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز با بیان اینکه توجه به استان البرز و اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های عمرانی یکی از مهمترین نیازهای این استان به منظور توسعه و پیشرفت است، ‌افزود: براساس آمار موجود استان البرز از لحاظ اعتبارات ملی جزو استان‌های 19 در کشور است.
وی ادامه داد: برای اینکه این استان به درجه مطلوب دست پیدا کند لازم است تا اعتبارات کافی به البرز تخصیص پیدا کند.
معاون رئیس جمهور در ادامه سخنان خود به طرح ملی ادامه بزرگراه همت اشاره کرد و افزود: این طرح ملی نیازمند توجه ویژه است که امسال شاهد رشد13 برابری اعتبارات این مهم نسبت به سال گذشته هستیم.
نوبخت در بخشی دیگر از سخنان خود به بودجه تخصیص داده شده امسال دولت برای طرح‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: امسال 40 هزار میلیارد تومان بودجه برای اجرای طرح‌های عمرانی کشور تخصیص داده شده است.
وی افزود: در این راستا رئیس جمهوری نیز در هیئت وزیران ابلاغیه‌ای را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور تزریق 6هزار میلیارد تومان دیگر از اعتبارات جاری غیرقابل اجتناب، به اعتبارات عمرانی ارایه کرد.
معاون استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر راه‌اندازی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استان البرز تأکید کرد و گفت: با راه‌اندازی این سازمان می‌توانیم گام‌های بسیار موثری را در توسعه استان و برنامه‌ریزی‌ها برای ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مختلف برداریم.
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین اقدامات برای تحقق اهداف و برنامه‌ها همدلی و تعامل بیش از پیش مسئولان است لذا مسئولان و مدیران در دستگاه‌های مختلف باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کرده و برای توسعه امور مختلف تلاش خود را دو چندان کنند.
نوبخت در بخشی دیگر از سخنان خود به نامگذاری استان البرز توسط مقام معظم رهبری با نام ایران کوچک اشاره کرد و افزود: استان البرز با توجه به گستردگی نیازمند ارائه امکانات بسیار بالا است.
در این نشست ذبیح‌الله قائمی معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار البرز به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار