فرماندار شهرستان هامون در شمال سیستان و بلوچستان گفت: یک طرح اشتغالزایی پرورش مرغ محلی با اعتبار 500 میلیون ریال همزمان با سومین روز از دهه مبارکه فجر در روستای ملا رضا بخش مرکزی این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۱ 03 February 2017
معصومه پرندوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 36 پروژه خدماتی و عمرانی با اعتبار 53 میلیارد و 500 میلیون ریال به مناسبت دهه فجر امسال در شهرستان هامون به بهره برداری می رسد.
وی افزود: بهره برداری از 33 پروژه در بخش مرکزی و 9 پروژه دیگر نیز در بخش تیمور آباد این شهرستان از برکات دهه فجر امسال است.
وی تصریح کرد: آسفالت معابر و خیابان های شهری، بوستان های روستایی، کارخانه جوجه کشی، دبیرستان کار و دانش دهستان لوتک از جمله طرح های قابل افتتاح شهرستان هامون در دهه فجر امسال است.
وی خاطر نشان کرد: کلنگ ساخت بزرگترین کارخانه کاغذسازی خاورمیانه و کارخانه کاشی و سرامیک جنوب شرق ایران در دومین روز از دهه فجر با حضور استاندار سیستان وبلوچستان و شماری از مردم منطقه سیستان در شهرک صنعتی رامشار به زمین زده شد.
فرماندار هامون گفت: کارخانه تولید کاغد از مواد سنگی با اعتبار 700 میلیارد ریال و کارخانه تولید کاشی و سرامیک با هزار میلیارد ریال (100 میلیارد تومان) ایجاد می شود.
سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار