کد خبر: ۳۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶ 19 May 2015
معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز گفت: نظارت بر مراکز اقامتی و مجتمع‌های پذیرایی استان با جدیت پیگیری می‌شود.
به گزارش ایسنا احمد ترکاشوند، اظهار کرد: کیفیت و کمیت خدمات‌رسانی مراکز اقامتی و مجتمع‌های گردشگری نقش به سزایی در جذب گردشگران دارد.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک تا زمانی که گردشگر در مراکز اقامتی احساس راحتی نکند و امکاناتی که نیاز دارد در اختیارش قرار نگیرد، انگیزه زیادی برای سفر نخواهد داشت.
ترکاشوند افزود: هرچند زیرساخت‌های گردشگری استان در این حوزه طی چند سال گذشته به میزان قابل توجهی ارتقا یافته ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
وی ادامه داد: بازرسان اداره کل میراث فرهنگی در طول هفته و به طور تصادفی از مجتمع‌های پذیرایی  و مراکز اقامتی استان بازدید می‌کنند تا نحوه خدمات رسانی آنها را ارزیابی کنند.
این مسئول اضافه کرد: این بازرسان با جدیت تمام با تخلفات این حوزه برخورد می‌کنند و در این زمینه هیچ گونه اغماضی نمی‌کنند.
ترکاشوند در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر ضرورت ساماندهی و استانداردسازی مسیرهای گردشگری استان تاکید کرد و گفت: این طرح در برنامه‌های امسال معاونت میراث فرهنگی استان گنجانده شده است.
معاون گردشگری میراث فرهنگی استان البرز  در پایان گفت: با ساماندهی این مسیرها شاهد حضور بیش از پیش گردشگران در مناطق گردشگری البرز خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار