مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: دهه فجر امسال ۱۰۹ پروژه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۶۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 28 January 2017
محمدرضا بیکی با اعلام این خبر اظهار داشت: این پروژه ها شامل ۲۲۹ کلاس درس بوده که از این تعداد ۶۷ کلاس در مناطق شهری و ۴۴ کلاس نیز در مدارس روستایی هستند.

وی، مجموع زیربنای این پروژه ها را ۱۵ هزار و ۱۹۳ مترمربع عنوان کرد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها بالغ بر ۸۰ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ادامه داد: از این میزان ۳۴ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، هفت میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال اعتبارات استانی و ۴۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال نیز از محل کمک های خیرین تامین شده است.

بیکی با بیان اینکه از مجموع پروژه های افتتاحی این دهه ۲۸ پروژه مربوط به تاسیسات گرمایشی مدارس خواهند بود، عنوان داشت: این تاسیسات با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال دهه فجر به بهره برداری می رسند.

بهره برداری از ۵۹۵ پروژه در دولت یازدهم

وی، بهره برداری از یک پروژه تخریب و بازسازی سالن کارگاهی، هفت پروژه احداثی، توسعه و تکمیل هشت سالن چندمنظوره، یک باب مسجد، دو پروژه مقاوم سازی و ۶۴ پروژه محوطه سازی را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین در این دهه چهار پروژه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با پیش بینی اعتبار ۱۸ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال کلنگ زنی می شود.

بیکی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸۲ پروژه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: برای بهره برداری از این پروژه ها ۱۶۹ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون نیز بالغ بر ۵۹۵ پروژه نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با هزینه کردی بالغ بر ۷۰۷ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال در استان به بهره برداری رسیده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار