امام جمعه موقت بدره:
خطیب موقت بدره گفت :بیکاری و مهاجرت شهروندان دربدره مشکل مهم و همه گیری است که باید سریعا مورد توجه قرارگیرد
کد خبر: ۳۶۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 27 January 2017

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین علی باقری گفت: مشکل اصلی شهرستان بدره بیکاری است و با روندفعلی و عدم چاره جویی تا سال های آتی قسمت اعظمی از ساکنان به شهر های دیگر مهاجرت خواهند کردو این امر باید از سوی مسئولین استانی و شهرستانی رصد شده و کنترل گردد.

وی با اشاره به فرارسیدن دهه فجر گفت : مسئولین بایددردهه فجر آرمان های واقعی امام راحل را به مردم معرفی کنندو از تحریف و سوءاستفاده کلام ایشان جلوگیری نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین علی باقری گفت : مسئولین رده بالای کشور باید نسبت به شفاف سازی و پیگیری جدی مسائلی مانند اختلاس،حقوق های نجومی ،وام های کلان ومعوقات بانکی اهتمام داشته باشند تا از دلسردی و سرخوردگی عامه مردم پیشگیری شود.

وی با توصیه به مسئولین افزود:پست و مقام های اداری فرصتی برای خدمت کردن هستندو این مناصب گذرا و موقتی باید دراین راه بکارگرفته شوندچرا که بهترین عمل خدمت به مردم است .

وی اظهارکرد : سمینارها و گرد هم آیی ها راه حل مشکل مردم و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیست و این آسیب ها را باید با اشتغال برطرف کرد چرا که با اشتغال و تامین منافع اقتصادی و اجتماعی مردم ،می توان از رویکرد ها و رفتارهای غلط جلوگیری کرد.

حجت الاسلام باقری یادآورشد : مردم باید در همه صحنه های عمرانی و اجتماعی با مسئولین همراه و همگام باشندتا کارها بهتر پیش برودو روند توسعه شهر وروستا سرعت بگیرد.

وی در مورد دیگر مشکلات شهرستان نیز گفت : پروژه سد و نیروگاه سیمره مشکلاتی برای مردم تلخاب ایجاد کرده و وضعیت شبکه اب رسانی در روستا های بخش هندمینی هم مناسب نبوده و نیاز به اصلاح و بازسازی داردکه لازم است پیگیری شوند.

وی با اشاره به اهمیت مساله امنیت هم یاد آورشد:مدتی است که مشکلاتی از قبیل سرقت در سطح شهرستان به وجود آمده که مساله مهمی است و نیازمند توجه بیشتر است .

امام جمعه موقت بدره با اشاره به رفتارهای برخی جریانات در وفات رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت :برخی افراد و جریان ها،در کنار صدا و سیما ، برای بهره گیری سیاسی و انتخاباتی به نماد سازی و بزرگ کردن مرحوم هاشمی رفسنجانی اقدام کردند که با رفتارهای چند سال قبل آنها همخوانی ندارد.

وی افزود : چطور افرادی که تا چند وقت قبل وی را نقد می کردند ووجود مشکلات سیاسی و اقتصادی پسر و دختر اورافریاد می زدند،امروز به مدافع وی تبدیل شده و به بزرگ نمایی ایشان و تعریف و تمجید های بی ضابطه و خارج از عرف اقدام نمودند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار