در محوطه پایگاه پنجم آتش نشانی سمنان صورت گرفت:
به گزارش تابناک سمنان،جمعی از مسوولان شهرستان سمنان با کاشت 16 اصله نهال به یاد 16 آتش نشان نام و یاد این شهدای سانحه ساختمان پلاسکو را گرامی داشتند.
کد خبر: ۳۶۷۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 26 January 2017

به گزارش تابناک سمنان،در این آئین دانایی فرماندار، موسوی شهردار و تعدادی از مدیران دولتی شهرستان سمنان حضور داشتند که ضمن کاشت این نهال ها، یاد و خاطره شهدای اتش نشان ساختمان پلاسکو را گرامی داشتند.
مردم قدردان

سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در این آئین با بیان اینکه خبر تاسف بار حادثه پلاسکو نه تنها خانواده های آتش نشانان شهید بلکه تمام ملت ایران را داغدار کرد، گفت: مردم ما همیشه و در همه حال نشان دادند که قدردان زحمات تلاشگران عرصه خدمت و جهاد و تمام آتش نشانان ایثارگر بوده و هستند، چنانکه طی چند روزی که از وقوع این حادثه می گذرد به شکل های مختلف، غم و اندوه خود را نشان دادند و با خانواده های شهدا و آتش نشانان در تمام نقاط ابراز همدردی کردند.
سنگ تمام مردم سمنان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان نیز افزود: مردم استان برای گرامیداشت خاطره و مقام 16 آتش نشانی که در حادثه غم بار آتش سوزی ساختمان پلاسکو جان خود را از دست دادند، سنگ تمام گذاشتند.
علیرضا رهایی ادامه داد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان با تقدیم و کاشت 16 نهال در محوطه پایگاه پنجم آتش نشانی سمنان، نام و یاد این شهدای سرافراز را گرامی داشته است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان اضافه کرد: ترویج کاشت درخت و نهال می تواند ارزش کار خیر را افزایش دهد و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان در پی فرهنگ سازی کاشت درخت برای ماندگاری برنامه های آئینی به جای اقدام های تشریفاتی و زودگذر است.

همدردی اتش نشانان
پس از حادثه پلاسکوی تهران، مرکز سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان در بلوار شهید اخلاقی، میزبان همدلی و ادای احترام شهروندان و مسوولان استان و شهرستان سمنان بوده است. همچنین آتش نشانان سمنان همدردی خود را با نصب پرچم های مشکی روی ماشین سازمانی خود نشان دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار