در یک عملیات تعقیب و گریز رخ داد
ماموران با اخذ نیابت قضایی به منزل فروشنده مواد مخدر در منطقه عظیمیه کرج رفتند و او را دستگیر کردند که از منزل وی پنج کیلوگرم هروئین و یک دستگاه خودرو کشف شد.
کد خبر: ۳۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 19 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شهرستان کرج اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع هروئین می‌کند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
بر اساس این گزارش ، پلیس با پیگیری‌های ‌اطلاعاتی، محل زندگی این فرد را مورد کنترل قرارداد که تحقیقات نشان داد، متهم درصدد انتقال مقداری مواد مخدر به پل فردیس برای است.
ماموران نیروی انتظامی به محض خروج متهم از منزل و رفتن سرقرار برای تحویل مواد مخدر، وی را تعقیب کردند.
پس از تحویل دو کیلوگرم مواد مخدر به خریدار، ماموران بلافاصله فرد خریدار را با مواد مخدر هروئین و یکدستگاه خودروی پژو دستگیر کردند و به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدراستان انتقال دادند.
همچنین ماموران با اخذ نیابت قضایی به منزل فروشنده مواد مخدر در منطقه عظیمیه کرج رفتند و او را دستگیر کردند که از منزل وی پنج کیلوگرم هروئین و یک دستگاه خودرو کشف شد.
براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، متهم به ماموران پلیس برای چشم پوشی و فرار از مجازات قانونی مبلغ دو میلیارد ریال رشوه پیشنهاد کرد که ضمیمه پرونده شد.
از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از650 کیلوگرم مواد مخدر در استان البرزکشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار