کد خبر: ۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹ 08 February 2015

امام جمعه بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ از یوم الله 22 بهمن به عنوان روزتجلی اراده پولادین ملت قهرمان ایران در برابر زورگویان عالم
نام برد.
حجت الاسلام قادر محمدی افزود: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر حرکت ، تلاش و حمایت مردم به پیروزی رسید و 22 بهمن، اوج حماسه این ملت دربرابر زورگویان است.
وی اظهار کرد: شکل گیری انقلاب و نظام به پشتوانه مردم با رهبری امام خمینی (ره ) و لطف خداوند صورت گرفت و هر ساله مردم در روز 22 بهمن جشن ملی انقلاب را با شکوه تمام برگزار می کنند تا دشمنان بدانند که در ایران نمی توانند افکار و اهداف پوچ ضد انقلابی و اسلامیشان را اجرا کنند.
محمدی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سال های گذشته اشاره کرد و افزود: امسال مردم با شور و نشاط در این همایش ملی شرکت می کنند تا به یاوه گویان اعلام کنند ما در راه انقلاب هستیم و خواهیم بود زیرا هر ایرانی سرباز انقلاب و نظام است.
وی ، روی کار آمدن یک نظام دینی و مردمی را یک نعمت بزرگ الهی برای مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد: این انقلاب به رهبری امام راحل و با رشادت ها و از جان گذشتن مردان و زنان ایرانی به وقوع پیوست که در این راه سختی های بزرگی را تحمل کردند.
امام جمعه چهار باغ گفت : قطع دست استعمارگران بزرگ ازاین آب و خاک هدف اصلی انقلاب بود که امام بزرگوارمان با پشتیبانی مردم توانست کشور را از یوق ظالمان آزاد کند و مردم ایران طعم شیرین آزادی ، استقلال و جمهوری اسلامی را در وطن بچشند.
وی دلدادگی مردم ایران را نسبت به انقلاب و نظام را غیر قابل توصیف خواند و یادآورشد : این مردم در روز 22 بهمن با حضورشان می گویند دشمنان از خواب بیدار شوند و با نگاه واقع بینانه به جایگاه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان نگاه کنند و ایران را در بخش های مختلف به چالش نکشند.
محمدی ادامه داد: بدخواهان انقلاب اسلامی دیگر تحمل دیدن اقتدار و عظمت ایران را ندارند و به همین دلیل برای ایران داستان سرایی می کنند تا مشکلات کشو رشان را بپوشانند و صدای سست شدن کاخ های ظلمشان را مردم جهان نشنوند.
امام جمعه چهارباغ تاکید کرد : به کوری چشم دشمنان امسال مردم در راهپیمایی 22 بهمن به صحنه می آیند تا به مستکبران یادآوری کنند راه امام و شهدای گرانقدر در ایران با اطاعت محض از ولایت فقیه در ایران ادامه دارد.
بخش چهارباغ با 85 هزار نفر جمعیت در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار