رضا رضایی :
سرپرست معاونت امور فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی از صدور پروانه فعالیت پنج دفتر نمایندگی نشریات سراسری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 27 December 2016

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: پروانه نمایندگی روزنامه قدس به سرپرستی ملک محمد علی زاده، روزنامه جهان صنعت و جام جم به سرپرستی سهراب ابراهیمی و روزنامه ایران و گسترش صمت به سرپرستی بهزاد مراد پور صادر شد.

وی اظهار داشت: پروانه فعالیت نشریات سراسری زیر نظر اداره کل مطبوعات داخلی در فرآیند سامانه جامع رسانه های کشور صادر شده است.

رضایی به شیوه نامه همکاری با دفاتر سرپرستی و نمایندگی های رسانه ها اشاره کرد و گفت: دفتر سرپرستی یا نمایندگی مکانی است که به فعالیت های خبری و یا امور تبلیغاتی یک رسانه سراسری یا منطقه ای دارای پروانه از هیات نظارت بر مطبوعات و منطبق با قوانین جاری و شروط مطرح در این شیوه نامه در مرکزاستان اختصاص می یابد.

وی خاطرنشان کرد: سرپرست دفتر استانی یا نماینده به شخص حقیقی واجد شرایط و صلاحیت اخلاقی و حرفه ای اطلاق می شود که شخصا و مستقیما از سوی صاحب امتیاز یا مدیرمسول رسانه به سامانه جامع رسانه های کشور معرفی شده باشد و خارج از این فرایند وجاهت قانونی ندارد.

رضایی تاکید کرد: حضور در نشست های خبری و بهره مندی از آگهی های دولتی برای نمایندگی نشریات سراسری صرفا با دارا بودن پروانه فعالیت معتبر ممکن می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار