معاون سازمان سینمایی به همراه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان امروز /دوشنبه/ از پشت صحنه فیلم سینمایی «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله در منطقه سیستان دیدن کردند.
کد خبر: ۳۴۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸ 19 December 2016


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه شرایط کنونی استان سیستان و بلوچستان زمینه تولید فیلم های حرفه ای را فراهم کرده است.
حسین مسگرانی افزود: طبیعت بکر و لوکیشن های متعدد از جمله ظرفیت های این استان است که زمینه خوبی برای حضور کارگردان سینمایی فراهم کرده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان با اشاره به سفر معاون سازمان سینمایی کشور و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به استان سیستان و بلوچستان گفت: این هیات در ادامه سفر به منطقه سیستان برای رفع مشکلات سینمایی از ظرفیت سینمایی این منطقه دیدن می کنند.
وی بیان کرد: فیلم سینمایی شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله و نویسندگی هادی مقدم دوست آنگونه که گفته می شود؛ این فیلم سینمایی با نگاه اجتماعی گوشه ای از زندگی مردم این استان را به خوبی نشان می دهد.
مسگرانی افزود: متاسفانه در گذشته از این استان چهره منفی همراه با شرارت و قاچاق نشان داده شده است و به همین سبب اذهان عمومی با چهره واقعی و زیبای این استان آشنا نیستند در حالی که سیستان و بلوچستان سرشار از نعمت و زیبایی و از مردمی بسیار مهربان و خونگرم برخوردار است.
وی با بیان اینکه نگاه سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد سینمایی فارابی معرفی چهره واقعی سیستان وبلوچستان است تاکید کرد: سیستان وبلوچستان در سال آینده بعنوان مقصد گردشگری ایران معرفی شده است که ساخت فیلم های سینمایی برای معرفی این استان بسیار تاثیر گذار است.
ساخت فیلم سینمایی شعله ور با حضور امین حیایی بازیگر سینما از چند ماه گذشته در کشور آغاز شده و شماری از لوکیشن های این فیلم به کارگردانی حمید نعمت الله و نویسندگی هادی مقدم دوست در سیستان و بلوچستان در حال تصویربرداری است.
معاون سازمان سینمایی کشور، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد سیستان وبلوچستان، شهردار و رئیس شواری اسلامی شهر زابل، فرماندار زهک، و مسئولان محلی امروز /دوشنبه/ از پشت صحنه فیلم سینمایی شعله ور دیدن کردند.
منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در شمال سیستان وبلوچستان قرار دارد.
7317**6081 خبرنگار: حامد غلامی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار