استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به آزادی مطبوعات و نقادی رسانه ای اعتقاد کامل دارم، گفت: یکی از نشریات استان رویه خود را بر باج گیری از مدیران قرار داده و ضروری است تا خود را اصلاح نماید.
کد خبر: ۳۴۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 14 December 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، قاسم سلیمانی دشتکی در نخستین مجمع عادی شورای سازمان همیاری شهرداری های این استان افزود: رابطه دولت با مطبوعات و رسانه های استان رابطه بسیار خوبی است و بواسطه خدمات و تلاش فعالان رسانه ای همواره قدردان آنها هستم.
وی ادامه داد: همانطور که چند روز پیش نیز در برنامه ای عنوان داشتم که رسانه ها و مطبوعات باید محور و مبنای خود را تحلیل های علمی و مبتنی بر واقعیت قرار دهند، همچنان تاکید دارم که یکی 2 مورد از مطبوعات این اصل را رعایت نکرده و با نظرسنجی های غیرعلمی و مقالات تند علیه مدیران اقدام به باج گیری می کنند.
سلیمانی دشتکی با بیان اینکه سنجش افکار عمومی در رسانه ها باید با روش های علمی ارزیابی شود، تصریح کرد: راضی به شکایت از مطبوعات در استان نیستم، مگر اینکه روزنامه ها بخواهند با تهمت و تخریب از مدیران باج گیری کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ضروری است تا رسانه ای که چنین رویه ای را در پیش گرفته خود را اصلاح کند و با سایر رسانه ها همراه شود.
سلیمانی دشتکی با تاکید بر توزیع عادلانه آگهی بین مطبوعات استان افزود: باید عدالت در توزیع آگهی ها رعایت و به شکل متمرکز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان توزیع شود.
اظهارات استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره تجلیل از برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری مبنی بر اینکه 'یکی 2 رسانه مبنای کار خود را بر روش باج گیری از مدیران قرار داده و با نظرسازی از فضای موجود سوء استفاده می کنند. مدیران دستگاه های اجرایی نباید تسلیم این رفتار شوند و چنانچه به مدیری اتهامی وارد شد، باید آن را پیگیری کنند'، در روزهای اخیر واکنش هایی را از سوی برخی از مطبوعات استان بدنبال داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار