معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۵ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه همزمان با دهه کرامت، این استان میزبان پنج نفر از خادمان حرم رضوی خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷ 07 May 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، پیمان سمیع با اشاره به حضور خدام رضوی از ۲۵ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پنج نفر از خادمان حرم رضوی شامل مدیرکاروان، روحانی، مداح، کفشدار و دربان حرم مهمان استان هستند.

وی دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، حضور در جشن تکلیف پسران در فرخشهر، دیدار با عشایر و حضور در بیمارستان‌ها را از جمله برنامه‌های شاخص برشمرد و گفت: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شده که خدام در همه شهرستان‌ها حضور پیدا کنند.

سمیع خاطر نشان کرد: خادمان حرم رضوی روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه در شهرستان بروجن، روز چهارشنبه در شهرستان کیار و فلارد، پنجشنبه در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا، جمعه در شهرستان کوهرنگ، مناطق صعب العبور و دیدار با عشایر، شنبه در شهرستان‌های فارسان و سامان، یکشنبه بخش لاران و اطراف و شهرستان بن و دوشنبه همزمان با میلاد امام رضا (ع) خدام میهمان مردم شهرستان شهرکرد و شهر‌های اطراف هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار