پیام آیت اله دری نجف آبادی به مناسبت هفته وحدت؛
تابناک مرکزی: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت هفته وحدت، گفت: مسلمانان با وحدت و یکپارچگی توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام به خصوص استکبار جهانی را خنثی کنند.
کد خبر: ۳۴۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 13 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی با صدور پیامی به مناسبت هفته وحدت، گفت: مسلمانان با وحدت و یکپارچگی توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام به خصوص استکبار جهانی را خنثی کنند.

در این پیام، آمده است: هفته پرشکوه وحدت یادگار پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) است و پیام این هفته این است که مسلمانان همه با هم برادرند و با اتحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت حرکت می کنند.

در ادامه این پیام آمده است: با توجه به شرایط دنیای اسلام، هرچه همدلی، اخوت میان ملت های مسلمان بیشتر شود زمینه های بالندگی، رشد مشترک فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی فراهم می آید‏.‏

قرآن و سنت نبوی(ص) از سرمایه های اصلی مسلمانان و اساس تمدن اسلامی است و همه مذاهب اسلامی باید از این سرمایه ها به بهترین وجه استفاده و وحدت را حفظ کنند و این مهم با پیروی از سیره نبوی و تمسک به حبل الله محقق می شود‏.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عمل به دستورات قرآن و پیروی از سیره پیامبر (ص) را موجب تحقق وحدت میان مسلمانان معرفی کرد و گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای اشاعه منش و سبک زندگی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است.

آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان اصلی بشیریت به ویژه جهان اسلام هستند و باید امت اسلامی و سران کشورهای مسلمان با شناخت دشمن و جریان های وابسته به آن، مقابل توطئه های شیطانی آنان جبهه گیری واحدی کنند.

جهان اسلام اعم از شیعه و سنی هرگز گروهک هایی مانند داعش، طالبان ، النصره و از این قبیل را از خود نمی داند زیرا کار این تروریست ها بطور کامل بر خلاف اسلام و آیین مسلمانی است.

با توجه به اینکه استکبار و عوامل آن تفرقه افکنی بین مسلمانان را به عنوان یکی از راهکار ها و ابزار های اساسی برای جلوگیری از گسترش اسلام ناب محمدی به کار می گیرند بصیرت، وحدت و همبستگی مسلمانان تنها راه ایستادگی در برابر اهداف شوم استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه پیام خود فرهیختگان، هنرمندان و نخبگان جوامع اسلامی را در نهادینه کردن وحدت و همدلی در جهان اسلام، مسئول دانست گفت: این اقشار از جامعه با خلق آثار هنری، تالیف کتاب و پژوهش های میدانی نقش موثری در احیای وحدت در جوامع اسلامی بر عهده دارند.

با توجه به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یکی از ارکان اصلی دین مبین اسلام محسوب می شود، مسلمانان باید از تفرقه که بزرگترین منکر محسوب می شود پرهیز کنند و اتحاد و همبستگی را به عنوان بزرگترین معروف سرلوحه امور خود قرار دهند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار