جبهه گیری برخی اعضای شورا در برابر استعفای شهردار
صدیف بدری شهردار اردبیل با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر با تقدیم استعفای خود به شورا اعلام کرد قصد دارد به صورت مستقل وارد عرصه دیگری شود. این استعفا با واکنش و موضع گیری برخی اعضای شورا اسلامی شهر اردبیل مواجه شد اما در نهایت با رای گیری از اعضا، استعفای بدری پذیرفته شد.
کد خبر: ۳۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 11 May 2015

شهردار اردبیل با حضور در جلسه شورای اسلامی شهر با تقدیم استعفای خود به شورا اعلام کرد قصد دارد به صورت مستقل وارد عرصه دیگری شود.

به گزارش تابناک، صدیف بدری با اعلام اینکه در فعالیت های آینده جزو هیچ حزب و گروهی نخواهم بود، افزود: تنها خط قرمز من نظام و ولایت است.

بدری با قدردانی از مردم و مسئولان گفت: شان مردم فهیم اردبیل بسیار بیشتر از خدمات ارائه شده بور اما بنده با توجه به امکانات موجود تمامی تلاشم را به کار گرفتم.

لحظاتی پس از اعلام استعفای شهردار برخی از اعضای شورا در برابر این استعفا جبهه گیری کردند.

ابتدا «حسین افسانه» خطاب به بدری گفت: چه کسی به شما گفته است ما با استعفای شما موافقت می کنیم که عین مراسم تودیع و معارفه صحبت می کنید.

«سالار شاکر» دیگر عضو شورا هم با بیان اینکه شهردار فقط از عملکرد خود صحبت کرد افزود: ما ابهاماتی داریم که بایر پاسخ داده شود و آن نیمه تمام ماندن برخی طرح هاست.

«حجت الاسلام محمد سرداری» دیگر عضو شورا نیز که پیش تر از حضور قطعی در انتخابات آینده مجلس خبر داده بود از مشکلات کارگران شهرداری یاد کرد و گفت: برخی کارگران به کارگرفته شده قرارداد ندارند.

«محمد اصلانیان» عضو دیگر شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: اکنون لحظات آخر حضور شهردار در خدمت به شوراست. بیایید به خاطر سن و سال من هم که شده بدری را با دلخوشی و بدون خاطره بد بدرقه کنیم.

در این جلسه که تعداد زیادی از خبرنگاران و کارگران شهرداری حضور داشتند، سرداری بار دیگر وقت سخنرانی گرفت و گفت: من راضی نیستم استعفای شهردار یک ساعت دیر کند اما من نمی توانم قسم خود را معامله کنم شهردار باید برای کارگران امنیت شغلی ایجاد کند.

بدری در پاسخ به این خواسته سرداری اظهار کرد: شرایط کاری فعلی در شهرداری پیش از من اینگونه بود و اعضای شورای اسلامی شهر سالهاست که در این باره تمهیدات خاصی به شهرداری پیشنهاد نکرده اند.

وی افزود: در این مدت تمامی تلاش خود را برای پرداخت به موقع حق و حقوق قانونی کارگران به کار بستم و در دوره مدیریت من شاهد کمترین تاخیر در پرداخت حقوق کارگران بودیم.

وی ادامه داد: هر گونه هزینه کرد با اختیارات تفویض شده از طرف شورا هزینه شده است و تخفیف ها با نامه و درخواست برخی اعضای شورا اعطا شده است.

بدری در مورد تاخیر در اجرای پل ایستگاه سرعین گفت: تغییر دولت و برداشت های برخی مسئولان از این قرارداد و سپس تغییر بخشی از نقشه با نظر شورا صورت گرفت اما این طرح در حال تحویل به پیمانکار است.

«رحیم آقازاده» رئیس شورای استان با انتقاد از نحوه برخورد برخی از اعضای شورا با بدری گفت: چرا برخی از اعضا در دقیقه نود به یاد این بحث های افتاده اند مگر بدری همواره با ما نبود؟

«علی هدایتی» دیگر عضو شورا هم تصریح کرد: در این چهار سالی که بدری شهردار بود به عنوان یک خانواده در تمامی موفقیت ها و عملکرد او سهیم هستیم.

وی ادامه داد: رای آوری مجدد اکثر اعضای شورای دور سوم در دروه جدید نشان دهنده رضایت نسبی مردم از عملکرد بدری و شهرداری بوده است.

هدایتی افزود:یادمان باشد بدری در دوران رکود اقتصادی کشور بزرگترین خدمات را به اردبیل انجام داد. پس بیایید خوش استقبال و بد بدرقه نباشیم تا مردم نگویند این برخورد برخی اعضای شورا به خاطر این است که خودشان می خواهند کاندیدا شوند.

در پایان جلسه اعضا استعفای صدیف بدری را به عنوان شهردار اردبیل به رای گیری گذاشتند و استعفای وی پذیرفته شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار