باز هم آبگرفتگی معابر،باز هم آبگرفتگی معابر، مشکل شهرداران بجنورد در همه دوران‌ها. صبح روز گذشته بارش 10.3 میلی متری در بجنورد خیلی زود در خیابان ها آب به راه انداخت تا شهروندان همچون گذشته برای تردد در خیابان ها به دنبال قایق بگردند.
کد خبر: ۳۳۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵ 07 December 2016
باز هم آبگرفتگی معابر،باز هم آبگرفتگی معابر، مشکل شهرداران  بجنورد در همه دوران‌ها. صبح روز گذشته بارش 10.3 میلی متری در بجنورد خیلی زود در خیابان ها آب به راه انداخت تا شهروندان همچون گذشته برای تردد در خیابان ها به دنبال قایق بگردند.
 بارش نیم ساعته همانند گذشته خیلی زود شهر را به هم ریخت. همان گونه که اداره کل هواشناسی استان پیش بینی کرده بود از دوشنبه شب سامانه باران زای جدیدی وارد استان شد و نقاط مختلف استان را در برگرفت. این میزان بارندگی هر چند به حدی نبود که وارد منازل و املاک تجاری همشهریان شود اما معابر هسته مرکزی شهر و محلات جنوب شهر  به دلیل آبگرفتگی تحت تأثیر قرار گرفت و باعث اختلال در حرکت خودروها شد.
بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی این سامانه بارشی تا آخر هفته در استان خواهد ماند و باعث افت دمای هوا به میزان 10 درجه سانتی گراد خواهد شد./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار