کد خبر: ۳۳۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 06 December 2016

محمد صالح باران زهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهرستان اظهار کرد: بیش از 3 هزارتن قیر برای پروژه‌های که بالای 80 در صد پیشرفت فیزیکی دارند در شهرستان مهرستان بارگیری شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان افزود: راه آسفالته روستاهای پیرآباد ـ کریم آباد ،نوک جو ـ پرکن، کهن شهر سلیم؛ انجیرک ـ نوک آباد، ترادگ ـ بلندان، بختی به ایرندگان، زیارت و مولتان در اولویت قرار دارد.

وی گفت: کل راه‌های مواصلاتی شهرستان مهرستان هزار و 13 کیلومتر است، که 300 و 30 کیلومتر راه آسفالته و 683 کیلومتر خاکی است.

این مسؤول ادامه داد: بیش از 50 کیلومتر راه‌های صعب‌العبور هم بازگشایی شده و رو به افزایش است.

باران زهی بیان کرد: روکش آسفالت محور مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر به طول 10 کیلومتر، مهرستان به سرباز 12 کیلومتر و رفع نقاط حادثه‌خیز محور مواصلاتی ایرانشهر از جمله پروژه‌های در حال اجرای اداره راه و شهرسازی مهرستان است.

وی یادآور شد: ساختمان مجتمع اداری، با 75 درصد پیشرفت فیزیکی، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان با 75 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه‌های در حال احداث است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مهرستان با بیان اینکه سرقت علائم ایمنی معضلی است که نیازمند مشارکت و همکاری مردم دارد خاطرنشان کرد: علت اصلی کُندی پروژه‌ها مطالبات پیمانکاران است که به موقع پرداخت نمی‌شود.

وی گفت: مطالعات اولیه تعریض محورهای مواصلاتی مهرستان به ایرانشهر، مهرستان به سرباز و مهرستان به سراوان هم توسط مشاور انجام گرفته است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار