کد خبر: ۳۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 10 May 2015
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از آغاز طرح توزیع برنامه های فرهنگی در این استان با هدف آشنایی بیشتر شهروندان از این برنامه ها خبر داد.
سید موسی حسینی کاشانی در گفت و گو با ایرنا، گفت: با اجرای این طرح فرهنگی در استان اطلاع رسانی برنامه های فرهنگی و هنری تدوین شده در هر ماه برای شهروندان در مناطق مختلف، صورت می گیرد که ارتقاء زیرساخت های فرهنگی، دعوت از مردم برای شرکت در برنامه های فرهنگی و هنری و سنجش برنامه ها از نظر کمی و کیفی بر اساس نیاز شهروندان را به دنبال خواهد داشت.
وی اظهارکرد: توزیع مناسب برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز نتیجه اجرای این طرح خواهد بود. ما معتقدیم شهروندان البرزی در هر منطقه ای از استان که زندگی می کنند، باید از امکانات و برنامه های فرهنگی با اطلاع رسانی مناسب برخوردار باشند.
وی نخستین مرحله از این طرح فرهنگی را اجرای برنامه اردیبهشت تئاتر در شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد که با حضور فعالان عرصه هنر استان البرز در جمع شهروندان علاقمند به فعالیت های هنری و فرهنگی برگزار شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: به منظور گسترش برنامه های فرهنگی و هنری در استان نیاز به مشارکت همه جانبه مسوولان و فعالان عرصه اطلاع رسانی داریم تا امکان نشر و نصب برنامه ها در مراکز عمومی استان برای اطلاع شهروندان از برنامه های مختلف تدوین شده این اداره کل طی سال جاری فراهم شود.
حسینی کاشانی موفقیت در اجرای این طرح فرهنگی را منوط به استفاده صحیح از ابزارهای اطلاع رسانی در استان دانست و افزود: ایجاد زیرساخت های فرهنگی برای اطلاع شهروندان از برنامه های فرهنگی استان ازطریق نشریات، خبرگزاری ها، رادیو، سیمای استان البرز امری ضروری است.
وی تمرکز زدایی در برنامه های فرهنگی استان را یکی از دستاوردهای مهم این طرح بیان کرد و افزود: با عملیاتی شدن این طرح، همه برنامه ها درمرکز استان برگزار نمی شود و شهروندان در هر نقطه ای از استان شاهد برگزاری برنامه های استانی می شوند.
وی تاکید کرد : البرز از نظر فرهنگی و هنری توانمندی بالایی دارد که باید با برنامه ریزی درست و استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی زیر ساخت های مناسب برای شکوفا ساختن آن در بین شهروندان استان بوجود آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار