مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: پیکر مطهر دو لاله گمنام روز پنجشنبه وارد شهر اصلاندوز پارس‌آباد شده و در این شهر تشییع و خاکسپاری می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 10 May 2015
به گزارش تسنیم، علی واحد در جلسه هماهنگی استقبال از پیکر شهدای گمنام در شهر مرزی اصلاندوز اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام روز پنجشنبه وارد شهر اصلاندوز پارس‌آباد شده و با استقبال پرشور مردم متدین و شهیدپرور این منطقه روبه‌رو می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: این شهدای گمنام در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده‌اند که بعد از سال‌ها غربت پیکر مطهر آنها در عملیات تفحص و جست‌وجو شناسایی شده و برای تشییع و خاکسپاری در شهر اصلاندوز به این منطقه منتقل می‌شوند.

وی تصریح کرد: سن این دو شهید والامقام 18 و 24 سال بوده که روز پنجشنبه پس از استقبال مردم شهیدپرور شهرستان پارس‌آباد به شهر اصلاندوز منتقل شده و با حضور مردم این شهرستان، مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در محل پارک شهرداری اصلاندوز به خاک سپرده می‌شوند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه گفت: مردم شهرستان پارس‌آباد همواره در تبعیت از شهدای والامقام و دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای آنها تلاش کرده و هم اکنون نیز عاشقانه مشتاق زیارت شهدای گمنام هستند.

مهدی احمدی از آمادگی تمامی ادارات و نهادها و مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان پارس‌آباد و به ویژه شهر اصلاندوز برای استقبال از  شهیدای گمنام خبر داد و افزود: این رویداد فرهنگی و ارزشی در روز پنجشنبه در شهر اصلاندوز با حضور پرشور مردم قدرشناس منطقه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار