به دنبال تعویق دوباره سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران مطرح شد
یک مقام آگاه در استانداری البرز اعلام کرد: بر اساس آنچه که تاکنون از نهاد ریاست جمهوری به استانداری البرز اعلام شده، سفر حسن روحانی به البرز به طور قطع برگزار می شود
کد خبر: ۳۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 10 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: این روزها در استان البرز خبرهایی به گوش می‌رسد که حکایت از نزدیک بودن سفر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان به همراه برخی از اعضای هیئت دولت به این استان دارد.
در همین رابطه سید حمید طهایی استاندار البرز هفته گذشته در جلسه شورای اداری استان البرز اعلام کرد: ستاد استقبال از سفر رئیس جمهوری در این استان تشکیل شده است.
وی افزود: این سفر علاوه بر ایجاد فضای ارتباطی بین اقشار مختلف مردم با رئیس جمهوری، امید و نشاط مردم را افزایش می دهد.
شنیده‌های خبرنگار تابناک حاکی از آن است که مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان البرز به ویژه فرمانداران 6 شهرستان، در تدارک سفر رئیس جمهوری به این استان بوده و تاکنون 2 جلسه ستاد استقبال از روحانی در البرز با محوریت بررسی پروژه‌ها و طرح‌ها برگزار شده است.
این در حالی است که سید حسین هاشمی استاندار تهران روز پنجشنبه گذشته در حاشیه نشست فرمانداران و معاونان استانداری تهران اعلام کرده بود که حسن روحانی روز ۲۴ اردیبهشت ماه به غرب استان تهران سفر می‌کند.
اما صبح امروز روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد بنابر اطلاع واصله از معاونت اجرایی ریاست جمهوری این سفر به دلیل تقارن با سالروز شهادت حضرت موسی بن جعفر، امام کاظم (ع) در زمان مقرر برگزار نخواهد شد و به روزهایی در آینده نزدیک موکول می‌گردد.
این دومین بار است که سفر رئیس جمهوری و هئیت دولت به غرب استان تهران به تاخیر می‌افتاد.
انتشار خبر فوق موجب شد که برخی از شهروندان البرزی تصور کنند که سفر حسن روحانی به استان البرز نیز به تاخیر افتاده است.
در همین رابطه دقایقی قبل یکی از نزدیکان استاندار البرز به خبرنگار تابناک گفت: بر اساس آنچه که تاکنون از نهاد ریاست جمهوری به استانداری البرز اعلام شده، سفر به البرز به طور قطع در برنامه کاری رئیس جمهوری قرار دارد.
وی تصریح کرد: اما تاکنون زمان قطعی این سفر کاری اعلام نشده است.
این مسئول افزود: همچنین ما اطلاعی نداریم که آیا سفر رئیس جمهوری به البرز همزمان با شهرستان‌های غرب استان تهران برگزار می‌شود و یا خیر و یا اینکه آقای روحانی چه مدت میهمان البرز خواهند بود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر اکثر مدیران استان البرز در تلاش هستند تا مقدمات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت را به البرز فراهم کرده و این سفر به طور قطع برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار