این جوان از اهالی روستای نره گاه از توابع یاسوج به دلیل سانحه تصادف، دچار خونریزی مغزی و مرگ مغزی شده بود که پس از تشخیص پزشکان، خانواده مهربان و نوعدوست وی با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت نمودند .
کد خبر: ۳۳۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 17 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،به نقل از  روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحوم شهرام مندنی پور، از اهالی روستای نره گاه از توابع یاسوج به دلیل سانحه تصادف، دچار خونریزی مغزی و مرگ مغزی شده بود که پس از تشخیص پزشکان، خانواده مهربان و نوعدوست وی با اهدای اعضای بدن فرزندشان موافقت نمودند .

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: پس از اظهار رضایت خانواده مرحوم " شهرام مندنی پور " تیم جراحی پیوند اعضای شیراز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و کلیه ها، کبد، پانکراس و قرنیه های نامبرده را پس از خارج کردن از بدن بیمار، به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند به این اعضای حیاتی پیوند داده شد .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تقدیر از نیت خداپسندانه خانواده مرحوم مندنی پور که منجر به حیات تازه ی 6 بیمار شد، خاطر نشان کرد: این هفدهمین مورد اهدای عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری بوده که اعضای بدن وی به نیازمندان اهداء می گردد .

دکتر یزدان پناه در پایان ضمن قدردانی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که در این زمینه همواره پیشگام بوده اند، با تقدیر از نیت خداپسندانه خانواده مرحوم مندنی پوراز خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نمودند . یادش گرامی و  روحش شاد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار