به ارزش 130 میلیون تومان
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه در سال جاری در استان 3 هزار و 200 مورد بازرسی انجام شده که در این راستا 98 پرونده به ارزش 130 میلیون تومان تشکیل شده است.
کد خبر: ۳۳۰۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 17 November 2016
داوود شهرکی امشب در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی اظهار داشت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه در سال جاری 3 هزار و 200 مورد بازرسی انجام شده است.

وی ادامه داد: در پی این بازرسی‌ها 98 پرونده به ارزش 130 میلیون تومان تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به انجام 600 مورد گشت مشترک در استان در سال جاری گفت: ارزش پرونده‌های تشکیل شده در این راستا در مجموع 110 میلیون تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

شهرکی در ادامه سخنانش یادآور شد: همچنین در این مدت 300 میلیون تومان برگشتی پرونده‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه 170 انبار در سطح استان کددار شده است، اضافه کرد: این اقدام سبب می‌شود تا اگر تخلفی در انبارها وجود داشته باشد با آنها برخورد شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نظارت بر شرکت‌های پخش در سطح کشور در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: در هفت ماهه امسال یک مورد قاچاق کالا در سطح شرکت‌های پخش در استان شناسایی شده است.

شهرکی افزود: استفاده از ناظران افتخاری برای موضوع مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق لوازم خانگی که امسال آغاز شده به اصناف واگذار شده است، اضافه کرد: در این راستا تاکنون موفق عمل کرده‌ایم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی روند مبارزه با قاچاق در سطح عرضه را در استان خوب ارزیابی کرد و گفت: هر چند قاچاق کالا در سطح عرضه تنها 5 درصد از قاچاق را به خود اختصاص می‌دهد ولی عملکرد استان در راستای مبارزه با قاچاق در سطح عرضه مثبت بوده است.

شهرکی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر قاچاق باطری در استان وجود ندارد و همچنین قاچاق دخانیات در سطح عرضه حذف شده و اگر هم وجود داشته باشد مربوط به دست‌فروشان بوده که وظیفه برخورد با آنها مربوط به شهرداری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار