کد خبر: ۳۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 09 May 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر ارتقای امکانات هلال احمر در شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد.
ابوالقاسم پالیزگیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان ارتقای امکانات هلال احمر است که بتوانیم در مواقع حساس و به ویژه در مواقع حوادث خدمات رسانی‌های لارم را داشته باشیم.
وی با تأکید بر تخصیص اعتبارات برای ارتقای مجموعه هلال احمر افزود: پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبارات لازم به منظور رفع مشکلات مجموعه هلال احمر در منطقه هیو شده است.
این مسئول با بیان اینکه محور اتوبان کرج ـ قزوین یکی از محورهایی است که بیشترین حوادث جاده‌ای در آن اتفاق می‌افتد،‌ افزود: مطالعات و تدابیر لازم برای کاهش حوادث در این محور انجام شده است.
پالیزگیر با بیان اینکه تجهیز امکانات هلال احمر در این شهرستان یکی از مهم‌ترین نیازها است ادامه داد: برای این که بتوانیم امدادرسانی‌های لازم در مواقع حوادث را به درستی و در مدت زمان کم داشته باشیم لازم است تا این امکانات را در مجموعه هلال احمر توسعه دهیم.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: در این راستا زمین‌هایی برای استقرار مدیریت بحران به صورت چند منظوره در شهرهای هشتگرد، کوهسار و چهارباغ مشخص شده است که با تخصیص اعتبار عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار