مدیرکل ارشاد اسلامی استان اردبیل خواستار معرفی صنایع فرهنگی و هنری استان جهت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شد.
کد خبر: ۳۲۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ 04 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، سید ناصر اسحاقی در مراسم اختتامیه هشتمین هفته فیلم و عکس اردبیل تصریح کرد: با توجه به رونق حضور سرمایه‌گذاران در استان انتظار می‌رود بخشی از حوزه مورد توجه آن ها فرهنگ و هنر باشد.

وی با تأکید به اینکه طبیعت اردبیل قابلیت‌های ممتازی برای فیلم‌سازی و عکاسی دارد، ادامه داد: در واقع اردبیل این قابلیت را دارد که سینمای حرفه‌ای در آن پا بگیرد.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان با اذعان به اینکه هزینه کرد بخش فرهنگ کشور یک‌صدم کشورهای اروپایی و آمریکایی و در سینما حتی یک چهارصدم است، ادامه داد: این در حالی است که صنایع فرهنگی سودآور است.

اسحاقی لازمه حضور سرمایه‌گذاران در این عرصه را تبلیغ و معرفی صحیح دانست و افزود: در حال حاضر زمینه‌های توسعه صنعت سینمایی با بهبود وضعیت سینماها در استان فراهم شده است.

وی به فعالیت سینماهای مشگین شهر، پارس‌آباد، خلخال و سینما انقلاب و قدس اردبیل اشاره کرد و گفت: برای بازسازی سینماهای استان نیز اقداماتی در دست اجرا است و بعد از بازسازی سینما انقلاب در نظر داریم بازسازی سینما مشگین شهر را اجرایی کنیم.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان همچنین از اکران فیلم‌های فجر هم‌زمان با تهران در سینما انقلاب خبر داد و افزود: به دلیل بهسازی این سینما و آمادگی و تجهیز آن این امکان در زمستان امسال فراهم شده تا اکران هم‌زمان داشته باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار