سید حمید طهایی استاندار البرز تنها در طول 11 ماه نخست ماموریت خود در این استان، دست کم 57 نفر از مدیران البرز را تغییر داده است.
کد خبر: ۳۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 06 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: پس از تشکیل دولت حسن روحانی، همانطور که انتظار می‌رفت تعداد زیادی از مدیران استان البرز تغییر کردند.
سید حمید طهایی دومین استانداری است که از زمان حضور حسن روحانی در دولت به عنوان استاندار البرز فعالیت می‌کند.
وی تنها در طول 11 ماهی که به عنوان استاندار البرز در این استان حضور دارد، 57 نفر از مدیران را تغییر داده است.
این موارد به غیر از تغییراتی است که سید طاهر طاهری در طول 8 ماه مسئولیت خود در البرز انجام داد.
این جابه‌جایی‌ها تنها مربوط به دستگاه‌های دولتی نیست و از دادگستری استان البرز خبر می‌رسد که مدیر کل این اداره نیز تغییر کرده است.
بر اساس حکم آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه احمد فاضلیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان را به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدید نظر و رئیس کل دادگستری استان البرز منصوب شده است.
متن حکم رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:
جناب آقای احمد فاضلیان به موجب این حکم به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدید نظر و رئیس کل دادگستری استان البرز منصوب می‌شوید.
امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید.
صادق آملی لاریجانی
رئیس قوه قضاییه
همچنین طی حکم جداگانه‌ای از سوی رئیس قوه قضاییه، محمد صادق مهدوی‌راد رئیس کل سابق دادگستری استان البرز به عنوان مستشار دیوان‌عالی کشور منصوب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار