کد خبر: ۳۱۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 19 October 2016


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تجهیزات شرکت ملی فرآورده‌های نفتی استان البرز ارزیابی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور ظهر امروز در حاشیه برگزاری مانور واکنش اضطراری شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات توسعه امکانات و تجهیزات دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان در مواقع بحران است.

وی داد: باید همه دستگاه‌های خدمات‌رسان میزان تجهیزات و امکاناتشان به روز باشد تا بتوانیم در مواقع بحران از ظرفیت‌های آنها در مسیر خدمات رسانی به مردم استفاده کنیم.

مدیرکل بحران استانداری البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر ارائه آموزش‌ها به مردم و آشنایی آنان با کمک‌های اولیه تصریح کرد: مردم نیز باید با روش‌ها و اقدامات کمک‌های اولیه آشنا باشند تا بتوانیم از ظرفیت‌های مردم نیز در مواقع بحران به درستی استفاده کنیم.

مهرور با اشاره به اینکه اگر در هر خانواده‌ای یک نفر نیز با کمک‌های اولیه آشنایی کامل داشته باشد،‌ بیان داشت: این افراد می‌توانند تا زمان رسیدن نیروهای امدادی و کمک رسان اقدامات اولیه درمانی را به درستی انجام دهند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری مانور واکنش اضطراری شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه البرز خاطرنشان کرد: در این مانور نیروهای امدادی اورژانس، هلال احمر، آتشنشانی و نیروهای انتظامی، سپاه و پلیس راهور نیز حضور داشتند.

مدیرکل بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه با برگزاری این مانور آمادگی و تجهیزات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی حوزه استان البرز مورد ارزیابی قرار گرفت،‌ اظهار داشت: انجام انفجار و آتش‌سوزی فرضی و خاموش کردن آتش با حضور به موقع نیروهای آتشنشانی از مهمترین اقدامات این مانور بود.

به گفته مهرور در این مانور همچنین مصدومان فرضی نیز بود که با انجام اقدامات اولیه آنان را نیز به مراکز درمانی انتقال دادند.

وی آمادگی و مقابله شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در زمان بحران را در شرایط مطلوبی توصیف کرد و بیان داشت: اولویت نخست مدیریت بحران آموزش در حوزه تخصصی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار