کد خبر: ۳۱۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵ 18 October 2016


رئیس هیئت اسکی استان البرز از برگزاری جشنواره برف و خانواده در بهمن‌ماه سال جاری به مناسبت دهه مبارک فجر در دیزین خبر داد.

علی عمران سولقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: فعالیت‌های هیئت اسکی استان البرز عملا از نیمه دوم آبانماه با شروع سرما آغاز می‌شود.

وی افزود: هیئت اسکی استان البرز با توجه به شرایط ویژه و خاصی که دارد باید فعالیت‌های خود را در زمان برف آغاز کند.

سولقانی با اشاره به اینکه امسال سال بسیار مهمی از لحاظ مسابقات آسیایی و قهرمانی برای فدراسیون اسکی محسوب می‌شود، گفت: هیئت اسکی استان البرز یکی از قطب‌های‌ اسکی کشور محسوب می‌شود.

رئیس هیئت اسکی استان البرز گفت: استان البرز در سطح ملی در رده سنی بزرگسالان و جوانان هم دختران و هم پسران ورزشکاران بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از ورزشکاران استان البرز در اردوی تیم ملی در دیزین در حال تمرین برای المپیک 2018 هستند، ادامه داد: طبق سنوات گذشته از هفته آینده اردوهای بدنسازی ورزشکاران تیم ملی در روزهای پنج شنبه و جمعه به صورت مداوم و زیر نظر مربی انجام می‌شود.

سولقانی با اشاره به اینکه ورزشکاران از نیمه دوم آبانماه تا دی‌ماه به صورت آزاد تمرین می‌کنند و باید آمادگی نسبی خود را بدست آورند، گفت: جشنواره برف و خانواده در بهمن‌ماه سال جاری به مناسبت دهه فجر در دیزین برگزار می‌شود.

رئیس هیئت اسکی استان البرز با اشاره به اینکه مدارس اسکی همانند سالهای قبل در دیزین مجهز و تعمیر می‌شود، خاطرنشان کرد: این مدارس با داشتن 350 مربی آمادگی لازم را برای آموزش ورزشکاران مبتدی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار