شهردار بندرلنگه از نصب کانکس‌ حمام در پارک‌های ساحلی این بندر خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 16 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد رضا زاده از نصب 2 کانکس بزرگ حمام مجهز و مجزا در پارک ساحلی کوثر در این بندر خبر داد.
 
وی افزود: به منظور رعایت مسایل بهداشتی و بهره‌مندی و رفاه حال عموم مردم، مسافران و گردشگران، جهت استحمام بعد از شنا در در دریا با آب بهداشتی و شرب این کانکس‌ها در کنار ساحل نصب شدند.
 
شهردار بندرلنگه تصریح کرد: آب مصرفی این حمام‌ها کاملا بهداشتی و تصفیه شده به وسیله دستگاه آب شیرین‌کن تعبیه شده در این پارک می‌باشد که به وسیله آن فضای سبز را نیز آبیاری می‌کنند.
 
رضا زاده اضافه کرد: شهرستان بندرلنگه در استان هرمزگان با داشتن بیشترین ساحل و مرز دریایی با شهرها و روستاهای بندری متعدد و جزایر دیدنی کیش، لاوان و هندورابی دارای ظرفیت گردشگری کم نظیری در بخش دریایی است که اگر چه تاکنون این قابلیت شکوفا نشده و مورد غفلت قرارگرفته، اما اکنون نگاه همه مسؤولان به این کانون جلب شده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: سواحل ماسه‌ای بندرلنگه که با وجود امکاناتی که اکنون با ایجاد پارک‌های ساحلی و فضای سبز ایجاد شده هر ساله در ایام نوروز میزبان هزاران مسافر و گردشگر شده است و در صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ایجاد مراکز اقامتی، رفاهی، ورزشی، سرگرمی‌های آبی، گشت‌های دریایی به جزایر می‌تواند به مقصد گردشگری تبدیل شود.
 
شهردار بندر لنگه با اشاره به احداث بزرگترین پارک مینیاتوری در جنوب ایران در این شهر، گفت: پارک مینیاتوری بندرلنگه که نماد و ماکتی در ابعاد کوچکتر از بزرگترین آثار تاریخی این شهر در جنوب ایران است و در کنار ساحل زیبای خلیج فارس بنا شده است.
 
رضازاده در پایان یاد آور شد: سرمایه‌گذاری و ایجاد امکاناتی نظیر هتل‌ها و رستوران‌های دریایی، پارک‌های آبی، تورها و گشت‌های دریایی سفر به جزایر، ورزش‌های آبی و دریایی، بازارچه‌های کالاهای ملوانی، جشنواره‌های فرهنگی، هنری و موسیقی می‌تواند جمعیت گردشگران را به شهرستان بندرلنگه را به دو برابر این ظرفیت افزایش داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار