کد خبر: ۳۱۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 16 October 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بر ارائه تسهیلات به واحدهای غیرفعال و نیمه‌فعال در این استان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های ما رشد صنایع در این استان است.

عبادالله کامکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای رسیدن به اقتصاد مقاومتی حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی است.

وی ادامه داد: در این راستا استان البرز با داشتن 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم در توسعه اقتصادی محسوب شود.

معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه این استان با داشتن این ظرفیت می‌تواند به سمت تحقق اهداف در زمینه اقتصاد مقاومتی پیش برود، تأکید کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پیش رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی باید برنامه‌ریزی‌ها و اهداف ما برای اجرایی شدن این مهم در دستور کار باشد.

کامکار تصریح کرد: استان البرز با راه‌اندازی ستاد رفع موانع تولید تاکنون توانسته اقدامات بسیار مفیدی را در راستای رفع موانع تولید در استان انجام دهد و با شناسایی واحدهای مشکل‌د‌ار آنها را دوباره به چرخه تولید بازگرداند.

وی تأکید کرد: ستاد رفع موانع تولید با شناسایی واحدهای نیمه‌فعال و غیرفعال در استان البرز و حمایت از آنان، ‌واحدها را به سمت تولید و توسعه تولید هدایت کرده و به دنبال تحقق اهداف مورد نظر در زمینه رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

معاون استاندار البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر برساند، تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاکنون به 170 واحد تولیدی در استان البرز تسهیلات پرداخت شده است.

کامکار رشد و توسعه را در سایه اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: برای اینکه به اقتصاد مقاومتی و خودکفایی دست پیدا کنیم باید حمایت از کالای ایرانی را نیز در جامعه بسط و گسترش داده و با فرهنگ‌سازی‌ها در خصوص خرید کالای ایرانی، اقتصاد کشور را به سمت توسعه و تحولات سوق دهیم.

وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند با خرید کالای ایرانی حمایت لازم را از صنعت و تولید کشور داشته باشند افزود: البته تولیدکنندگان نیز باید با تولید کالاهای باکیفیت اعتماد مردم را جلب کرده تا بتوانند علاوه بر جلب اعتماد مردم در داخل کشور،‌ بازارهای خارج را نیز به خود معطوف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار