کد خبر: ۳۱۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 16 October 2016


رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز برنامه های ویژه بزرگداشت هفته پیوند را در مدارس این استان اعلام کرد.

امیر والی پور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نقش انجمن اولیا و مربیان و بهره مندی از توانمندی ها و تخصص های اولیا در فرایند تعلیم و تربیت نقش و جایگاه مهمی دارد.

وی اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان با هدف تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان ، کمک به ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزشی - پرورشی، گسترش ارتباط دو کانون مقدس و مهم خانه و مدرسه در جامعه شکل گرفته است.

وی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته پیوند برنامه های مختلفی در نواحی و مناطق هشت گانه آموزش و پرورش البرز در سطح مدارس و مراکز شهرستانی و استانی اجرا می شود.

رئیس انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز در ادامه به آیین متمرکز استانی بزرگداشت هفته پیوند در آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج اشاره کرد و خاطرنشان شد: این برنامه با حضور مسئولان وزارتخانه ای و استانی روز سه شنبه در سالن شهدای سپاه کرج برگزار می شود.

والی پور حضور در نماز جمعه، دیدار از خانواده معظم شهدا ،برپایی نمایشگاه کتاب و دستاوردهای انجمن اولیا و مربیان ،اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی را از جمله برنامه های بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در استان البرز ذکر کرد.

وی یادآور شد: در این هفته نشست های مختلفی با عنوان نقش نهاد خانواده در ارتقاء نظام تعلیم و تربیت، نقش انجمن های اولیاو مربیان مدارس در توسعه اموزش های رسمی و غیر رسمی ، دانش آموز فعال ، خانواده شاداب و جامعه با نشاط ، خانواده ، رسانه و فناوری اطلاعات در مدارس البرز برگزار می شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز از توسعه مشارکت های فکری، تخصصی و مهارتی اولیا در آموزش و پرورش، خانواده ، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی ونقش والدین در تقویت فرهنگ نماز و عفاف فرزندان بعنوان دیگر برنامه های مدارس این استان در بزرگداشت هفته پیوند با سخنرانی کارشناسان فعال در این عرصه نام برد.

در تقویم اجرایی وزارت آموزش و پرورش از 24 الی 30 مهر ماه هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.

البرز 420 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار