کد خبر: ۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱ 06 February 2015

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با عنوان «ما بودیم و هستیم» به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور قشرهای مختلف مردم در نظرآباد برگزار شد.
در این همایش پیاده روی که صبح امروز در شهرک فخر ایران شهرستان نظرآباد برگزار شد، پیر و جوان و مرد و زن مسیر چهار کیلومتری از ورودی شهرک تا مسجد فخر ایران را طی کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب (ره) و برخی شهدای انقلاب اسلامی در دست داشتند و عده ای هم پلاکاردهایی با شعار "راه امام و شهدا ادامه دارد"، "فرزندان روح الله در صحنه اند" و "ما نبی اکرم (ص) را دوست داریم" را در مسیر راهپیمایی با خود همراه داشتند.
به گزارش مهر در حاشیه این همایش، تقی کرمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد اهداف این همایش را ترویج ورزش همگانی، ایجاد روحیه نشاط در خانواده ها و پرکردن اوقات فراغت جوانان با ورزش و حفظ سلامتی شهروندان برشمرد.
وی افزود: تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا، نمایش ارادت به پیامبر مکرم اسلام (ص) و محکوم کردن توهین به پیامبر رحمت از دیگر اهداف این همایش است.
کرمی اهدای دو چرخه به دو نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه و ۱۰ کارت هدیه را از برنامه های جنبی همایش پیاده روی اعلام کرد.
حجت الله صادقی فرماندار نظرآباد نیز در سخنانی با اشاره به اجرای ۱۵۷ برنامه در ایام دهه فجر در شهرها و روستاهای نظرآباد گفت: مردم انقلابی نظرآباد با برگزاری جشن های مختلف ارادت خود به امام و انقلاب را به نمایش می گذارند.
وی افزود: ایران اسلامی پس از انقلاب در بخش های مختلف از جمله ورزش به موفقیت های قابل توجهی دست یافته و چهره درخشانی از خود به نمایش گذاشته است.
فرماندار نظرآباد با بیان اینکه هدایت جوانان به سمت ورزش آنان را از ناهنجاریها در امان نگه می دارد، گفت: باید زمینه های سوق جوانان به ورزش را فراهم کرده و با شکوفایی استعدادهای آنان به قهرمان پروری بپردازیم.
صادقی مسئولیت والدین و فعالان فرهنگی و آموزشی را مهم خواند و گفت: در شرایطی که دشمن در قالب جنگ نرم در کمین جوانان کشورمان نشسته باید هوشیار بوده و مانع تحقق اهداف شان شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار